مدیران خودروعصر اعتبار

کلید ۱۹۰ واحد مسکن مهر در ساری اهداء شد

عصر ساختمان- - کلید ۱۹۰ واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان در ساری اهداء شد.

کلید ۱۹۰ واحد مسکن مهر در ساری اهداء شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، 190 واحد مسکن مهر ظهر شنبه با حضور مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی در ساری افتتاح و کلید آن به متقاضیان اهداء شد.

    حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه افتتاح طرح ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون 49 هزار و 734 واحد مسکن مهر در استان افتتاح‌شده است واز این میزان 16 هزار واحد در دولت یازدهم در استان بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شده است.

    وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه مسکن ، فنی و اجرایی و شهرسازی یادآور شد : 16 هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید در استان مازندران به بهره برداری رسیده است که بیانگر اهتمام ویژه دولت به این مهم است.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه با بیان اینکه بیش از 50 پروژه دولتی و اداری توسط راه و شهرسازی در استان مازندران تکمیل شده و یا در حال ساخت است که از این تعداد، سه پروژه مختص فرمانداری ها است.

    نوروزی افزود : در حوزه ساخت و سازهای دولتی در دولت تدبیر و امید سه هزار و 216 متر مربع بنا مربوط به ساختمان های دولتی احداث شده است و در زمینه احداث بیمارستان ها نیز مقدار 12 هزار و 591 متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی استان اضافه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی