مدیران خودروعصر اعتبار

نامه مالباختگان ۸ میلیاردی پروژه مسکونی شهرری به وزیر دادگستری

عصر ساختمان- مالباختگان ۸ میلیاردی پروژه مسکونی "آ" در شهرری در نامه‌ای به وزیر دادگستری خواستار رسیدگی به بلاتکلیفی ۶ ساله خود و تکمیل و تحویل واحدهای خریداری شده توسط سازنده شدند.

نامه مالباختگان ۸ میلیاردی پروژه مسکونی شهرری به وزیر دادگستری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، خریداران پروژه مسکونی "آ" واقع در ورودی شهر ری در نامه‌ای به وزارت دادگستری با شرح حالی از وضعیت و اتفاقاتی که طی 6 سال اخیر بر آنها رفته، خواستار رسیدگی به موضوع عدم ساخت، تکمیل و تحویل واحدهای مذکور از سوی سازنده شدند.

    اوایل ماه جاری  یکی از خریداران این پروژه به تسنیم گفت: طی سال‌های 90 تا 93 حدود 190 خریدار اقدام به پیش خرید واحدهای پروژه مجتمع مسکونی "آ" کردند و قرار بود دو سال پس از امضای قرارداد واحدها تحویل خریداران شود.

    وی با یادآوری این‌که پیش‌فروش این واحدها از ابتدای سال 90 آغاز شد، افزود: در سال‌های 91، 92 و 93 نیز فروشنده اقدام به پیش‌فروش این واحدها کرده که از این طریق 7 تا 8 میلیارد تومان را از خریداران دریافت کرد.

    وی با بیان این‌که خریداران بسته به نوع واحد بین 30 تا 150 میلیون تومان را به حساب فروشنده (ق.ر) واریز کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به خلف وعده تحویل واحدها، در ابتدا خریداران از طریق مذاکره پیگیر رفع مشکل شدند که این کار بی فایده بود و در نهایت از شخص مورد نظر شکایت‌های متعددی صورت گرفت.

    وی با اشاره به این‌که شخص فروشنده ساخت یک مجتمع 10واحدی را در کارنامه خود دارد، گفت: مشخص نیست چرا شکایت خریداران از فروشنده‌ (سازنده) تاکنون بی نتیجه مانده است و هرچه هم پیگیر این موضوع هستیم بی فایده بوده است.

    وی تاکید کرد:‌به دلیل خلف وعده تحویل واحدها، تعدادی از خریداران با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و چندی پیش یکی از آنها به دلیل فشارهای زیاد روحی قصد پرت کردن خود را از ساختمان نیمه کاره این مجتمع داشت که خوشبختانه با دخالت نیروی انتظامی این خودکشی نافرجام ماند.

    وی خواستار رسیدگی و توجه مراجع قضایی به این موضوع شد و گفت:‌ حدود 190 نفر از اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه داروندار خود را برای یک سرپناه فروخته‌اند اما به دلیل بی کفایتی سازنده دچار زیان‌های روحی، روانی و مالی فراوانی شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو