مدیران خودروعصر اعتبار

اسکان متقاضی بی خانمان مسکن مهر در کانکس کارگران + عکس

عصر ساختمان- یکی از متقاضیان مسکن مهر که واحدش توسط شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن گرو نگه داشته شده به دلیل بی خانمان شدن در کانکس کارگران یکی از پیمانکاران این طرح اسکان داده شد.

اسکان متقاضی بی خانمان مسکن مهر در کانکس کارگران + عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، هفته گذشته یکی از متقاضیان مسکن مهر فاز 3 پردیس با بیان این‌که  شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن حدود 700 واحد آماده مسکن مهر را گروگان گرفته و اعلام کرده فقط در صورت پرداخت مبالغی که بعضا تا 6 میلیون تومان نیز می‌رسد این واحدها را تحویل می‌دهد، اظهار کرد: این واحدهاباید سال‌های 91 و 92 تحویل می‌شد.

    وی با یادآوری این‌که متقاضیان با قیمت 27 میلیون تومان برای تحویل واحدهای مسکن مهر فاز 3 ثبت‌نام کردند، گفت:‌این در حالی بود که این قیمت به 29 میلیون و در ادامه به 31 میلیون تومان افزایش یافت.

    وی با اشاره به این‌که پس از مدتی 31 میلیون تومان هم به 39 میلیون افزایش یافت، تاکید کرد: در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن حدود 700 واحد آماده را گرو نگه داشته و به متقاضیان اعلام کرده برای تحویل آنها باید حدود 6 میلیون تومان دیگر (یعنی مجموعا 45 میلیون تومان) پرداخت کنند.

    وی تاکید کرد: این در حالی است که حدود 350 نفر از همین متقاضیان 30 ماه است که دفترچه قسط واحدهای تحویل نشده را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط آن هستند.

    یکی از متقاضیان همین واحدها که بانوی سرپرست خانوار با یک فرزند است پنج‌شنبه گذشته مقابل واحد مسکن مهر خود در پروژه شرکت سرمایه‌گذازی بانک مسکن تحصن کرد و خواستار تحویل واحدش شد.

    یکی از متقاضیان مسکن مهر در این‌باره به تسنیم گفت: صاحبخانه این خانم که دارای یک فرزند 5 ساله است چند ماهی بود که به دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره‌بها عذر وی را خواسته بود و در ماه‌های اخیر در پارکینگ‌ها، مساجد و خوابگاه راه‌اهن زندگی می‌کرد.

    وی با بیان این‌که این متقاضی حدود 42 میلیون تومان را برای مسکن مهر پرداخت کرده است، افزود: این در حالی است که شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن از تحویل واحد به این متقاضی و بسیاری متقاضیان دیگر خودداری می‌کند.

    وی با اشاره به وضع بسیار نامناسب این متقاضی گفت: با همکاری شرکت عمران پردیس و برخی متقاضیان مسکن مهر وخوشبختانه این خانم و فرزندش در یکی از کانکس‌های کارگران اسکان داده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو