مدیران خودروعصر اعتبار

پورابراهیمی:

رکود مسکن با شرایط فعلی ادامه خواهد داشت

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به عدم اقدامات دولت در تغییر وضعیت اقتصادی کشور رکود مسکن در کشور ادامه خواهد داشت.

رکود مسکن با شرایط فعلی ادامه خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از میزان ، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  درباره رکود مسکن در کشور اظهارکرد: مشکلاتی که ما، در بخش مسکن در طی چند سال اخیر شاهد آن بودیم به دلیل شرایط رکود حاکم در وضعیت اقتصادی کشور است زیرا ما شاهد بهبود شرایط در کشور نبودیم.

    وی افزود: آمارها و ارقامی که در کشورمان پیرامون رشد اقتصادی مطرح می‎شود ناشی از فروش قیمت نفت است که باید خوش‌بین باشیم تا تغییری در اقتصاد ما رخ دهد و رکود از بخش مسکن خارج شود.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در بخش مسکن در سال  95 که دولت اعلام می‌کند ما 6/2 رشد اقتصادی پیش‌بینی می‎کند از این ارقام و آمار تنها 2 درصد به بخش غیرنفتی اختصاص دارد و بقیه به بخش غیرنفتی اختصاص دارد.

    پورابراهیمی خاطرنشان کرد: با وضعیت فعلی امکان خروج مسکن از شرایط رکود دور از انتظار است مگر اینکه دولت تدبیر دیگری در جهت‌دهی به سیاست‎های اقتصادی خود ایجاد کند.

    وی تاکید کرد: ما باید ببنیم که وضعیت شاخص‌های اقتصادی در کشورمان براساس اقدامات دولت به چه شکلی ادامه پیدا می‎کند تا درباره آن تصمیم‎گیری کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی