مدیران خودروعصر اعتبار

تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتری راه و شهرسازی درهمایش جایزه دادمان

صنعت ساختمان در ایران صنعت بلامنازعه است

عصر ساختمان- دبیر کل مرکز متخصصین راه و شهرسازی گفت: همایش جایزه دادمان در راستای بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری و به منظور توسعه شبکه تعامل سازمانهای حوزه راه و شهرسازی و افزایش توان رقابت پذیری در سطوح ملی و بین المللی برگزار می شود.

صنعت ساختمان در ایران صنعت بلامنازعه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، نشست خبری همایش جایزه دادمان  با حضور« دکترعلی نبی زاده» دبیرکل مرکز متخصصین راه و شهرسازی، «مهندس شادمهر راستین» دبیر اجرایی همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتری راه و شهرسازی واصحاب رسانه درمحل سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران برگزارشد .
    دراین نشست خبری « دکترعلی نبی زاده» دبیرکل مرکز متخصصین راه و شهرسازی اظهارداشت: تقدیر از چهره های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی ایران با شناسائی، انتخاب و تقدیر از سازمان های برتر در زنجیره ارزش راه و شهرسازی قدم در راه ترویج فرهنگ خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود نهاده و اقدام به ترویج، توسعه و آموزش مفاهیم سرآمدی و کیفیت در حوزه راه و شهرسازی نموده است.
    دبیرکل مرکز متخصصین راه و شهرسازی تصریح کرد:همایش جایزه دادمان در راستای بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری و به منظور توسعه شبکه تعامل سازمانهای حوزه راه و شهرسازی و ایجاد امکان تبادل و اشاعه دستاوردهای موفق و افزایش توان رقابت پذیری در سطوح ملی و بین المللی برگزار می شود.
    وی خاطر نشان کرد:صنعت ساختمان در ایران صنعت بلامنازعه است و تقدیر از بزرگان و اندیشمندان حوزه یکی از روش‌های مرسوم در دنیا است که در صنعت شهرسازی نیز این موضوع وجود دارد و به بزرگان این عرصه نمادهای خاصی در حوزه راه و شهرسازی اعطا می شود و با این حال قصد داریم که در کشورمان نیز این روند را اجرا کنیم.
    نبی زاده عنوان داشت: از چهره های ماندگار در عرصه های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این همایش و اعطای جایزه دادمان استفاده شده و کارآفرینی، بهینه سازی مصرف انرژی، قابلیت تجاری سازی و تولید ثروت، ایمنی، خلاقیت و نوآوری، تکنولوژی برتر و بومی سازی، تاثیر بر فرهنگ، جامعه و رفاه عمومی و محیط زیست از جمله مفاهیم ارزشی مدل جایزه دادمان هستند.
    وی ابرازداشت: محورهای جایزه دادمان شامل ابنیه و ساختمان، راه و ترابری و شهرسازی و معماری می شود و کلیه متخصصین، سازمانها و بنگاههای ایرانی که در حوزه راه و شهرسازی فعالیت دارند می‌توانند در این جایزه شرکت کنند.

    راستین : همزمان با همایش جایزه دادمان از فعالان بخش صنعت ساختمان تقدیر به عمل می آید
    مهندس شادمهرراستین دبیر اجرایی همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتری راه و شهرسازی نیز دراین نشست اظهارداشت: همایش تقدیر چهره های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی ایران به صورت فرا خانه محدود برگزار می‌شود و در آن پروژه ها، افراد و نهادهایی که از 10 سال گذشته در مسابقات معماری عمران و راه و شهرسازی به عنوان سرمایه‌گذار و مهندس برتر شناخته شده اند مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند و در نهایت سه جایزه برتر شهید دادمان به برترین ها اعطا می شود.
    دبیر اجرایی همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتری راه و شهرسازی عنوان داشت: همزمان با این همایش از فعالان بخش صنعت ساختمان نیزتقدیر به عمل می آید تا به عنوان الگوهای موفق به جوانان معرفی  شوند راستین خاطرنشان کرد در این همایش کارآفرین برتر،  فناوری برتر، دوستدار محیط زیست، سرمایه گذار برتر، پروژه های برتر، انتقال تکنولوژی برتر و شرکت برتر در حوزه راه و شهرسازی انتخاب می شوند.
    وی اضافه کرد: در مجموع 100 پروژه در این همایش مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند لازم به ذکر است همایش تقدیر از چهره های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی با همکاری وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان، بنیاد چهره های ماندگار، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، سازمان نظام مهندسی شورای مرکزی، گروه متخصصین ایران، مجمع مدیران کارآفرین، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی حضور خواهند داشت.
    بنابراین گزارش، همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتری راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 در محل مرکز همایش های بین المللی و در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی