مدیران خودروعصر اعتبار

از هشدار نسبت به فعالیت مجدد بساز بفروش‌ها تا اقدام تامل برانگیز در پارک‌ها برای معلولان

عصر ساختمان- تعدادی از اعضای شورای شهر صبح امروز در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تذکرات خود را پیرامون مسائل مختلف شهری ارائه کردند.

از هشدار نسبت به فعالیت مجدد بساز بفروش‌ها تا اقدام تامل برانگیز در پارک‌ها برای معلولان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محسن سرخو در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از پوشش نامناسب کانال‌های موجود در معابر شهر تهران گفت: متاسفانه این کانال‌ها سرپوشیده نیست و چندی پیش نیز شاهد بودیم که یک زن درون این کانال‌ها سقوط کرد و هنوز جنازه وی پیدا نشده است.

    وی افزود: لازم است که تا قبل از فصل بهار که بارندگی شدت می‌گیرد این کانال‌ها ساماندهی شوند. همچنین مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر نیز با بیان اینکه مدیر سراهای محلات نباید حق الزحمه‌ای از شهرداری تهران بابت فعالیت‌هایشان دریافت کنند، تصریح کرد: شهرداری تهران هیچ گونه تعهد استخدامی و مالی با مدیران محلات و کارکنان آنها ندارد و بحث‌های مطرح شده در این خصوص درست نیست.

    همچنین صابری عضو کمیسیون شورا نیز با بیان اینکه در پارک‌ها شاهد هستیم مناسب سازی‌های خوبی برای معلولان انجام شده است، گفت: با این حال کارهایی در بوستان‌ها صورت گرفته که مقابل سیاست برابرسازی معلولان است به گونه‌ای که تابلوهای مختلفی که نقض کننده سیاست برابری است نصب شده است.

    وی افزود: ما شاهد هستیم در برخی بوستان‌ها تابلوهایی نصب شده تحت عنوان این مطلب که هر کس به معلولان کمک کند صدقه داده که این کاملا از بین برنده برابری با انسان‌های معمولی است.

    همچنین مختاباد عضو کمیته هنری نیز با بیان اینکه باید موضوع پلاسکو هر چه سریعتر پیگیری شود گفت: در مورد پلاسکو قرار بود رئیس بنیاد مستضعفان و هیات امنای این پاساژ گزارش خود را ارائه کنند اما این مسئله محقق نشد.

    وی همچنین ضمن هشدار نسبت به فعالیت مجدد بساز بفروش‌ها در پایتخت گفت: شهرداری از لحاظ مالی در مضیقه است و اینگونه نشود که بساز بفروش‌ها در سال آخر مدیریت شهری دست به کار شده و شهردار بعدی مشاهده کند که نصف شهر را بدون رعایت ضوابط و اصول فروخته‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی