مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۲ مدرسه در سایت‌های مسکن مهر گلستان

عصر ساختمان- رئیس شورای مسکن گلستان با اشاره به تکمیل و تحویل ۲ مدرسه در سایت های پرجمعیت مسکن مهر استان، گفت: در حال حاضر یکی از این مدارس تکمیل و تحویل شده و یکی دیگر حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بزودی به اتمام خواهد رسید.

ساخت ۲ مدرسه در سایت‌های مسکن مهر گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، رضا مروتی در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران افزود: این مدارس در محدوده شهرستان علی آباد کتول قرار دارند.

    وی ادامه داد: با توجه به احداث پروژه‌های مسکن مهر در نقاط مختلف استان و مشکل تامین مدرسه و مسایل زیرساختی آنها، در این جلسه مصوب شد که مشکل تامین زمین پروژه ها و 30 درصد ساخت آنها را وزارت راه و شهرسازی تقبل کند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: بر این اساس مدارس پروژه های مسکن مهر را با 30 درصد کار اولیه شروع و مابقی را سال بعد از محل تعهدات استانی تکمیل می کنیم.

    مروتی ابراز امیدواری کرد، در صورتیکه خیرین هم به کمک دولت بیایند می توانیم این پروژه ها را در زمان کوتاه تری به بهره برداری برسانیم.

    وی با بیان اینکه در جلسه شورای مسکن استان مشکلات فراروی باقی مانده پروژه های مسکن مهر مورد به مورد، رسیدگی و حل و فصل شد، تصریح کرد: از مصوبات دیگر این جلسه، تامین اعتبارات مربوط به دستگاههایی که زیرساخت پروژه های مسکن مهر را تامین می کنند، بود که مقرر شد با کمک وزارت راه و شهرسازی از محل اسناد خزانه اسلامی و به صورت ملی انجام شود.

    وی، مصوبه دیگر این نشست را دادن اختیار به شورای مسکن استان برای خارج کردن واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی و آنهایی که زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند از لیست پروژه های مسکن مهر، عنوان کرد.

    مروتی همچنین از حل و فصل موضوع اختلاف مبلغ وام برخی از پروژه های مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان و همچنین 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان به عنوان مصوبه دیگر این نشست یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که این مساله درمورد بسیاری از پروژه ها حل و فصل شد.

    وی خاطرنشان کرد: 98 درصد از تعهدات دولت تدبیر و امید در تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر تحقق یافته که از این نظر رتبه قابل قبولی را در سطح کشور دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو