مدیران خودروعصر اعتبار

در حاشیه چهارمین نمایشگاه املاک و مستغلات اتفاق افتاد؛

رونمایی از طرح شاخص مسکن

عصر ساختمان- در نشست خبری شرکت آلونک که در حاشیه چهارمین نمایشگاه املاک و مستغلات برگزار‌ شد حسام عقبایی از اولین سایت بررسی و انتشار شاخص قیمت مسکن رونمایی کرد.

رونمایی از طرح شاخص مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، رییس اتحادیه املاک با اشاره به پیشرفت هایی که در فضای مجازی به وجود آمده است ادامه داد: ر چند سال اخیر سایت هایی برای ایجاد بستری در جهت رفاه مردم کشور برای پیدا کردن خانه شروع به فعالیت  کرده اند. این اتفاق بسیار خوبی است و اتحادیه املاک هم از این استارتاپ ها حمایت میکنیم.

    وی با اشاره به شاخص مسکن افزود: شاخص مسکن به خاطر ناهمگن بودن مسکن امری است که ما را از ورو به معاملات گروهی باز میدارد. این امر هم باعث شد تا مذاکرات ما با بورس کالا ر در خصوص عرضه مسکن از بورس را با مشکل مواجه کرد.

    شاخصی که از طریق  آلونک اعلام میشود هم صرفا آماری نیست که بتوان روی آن معاملات گروهی انجام داد ولی این اتفاق بسیار خوبی است که برای مشخص شدن شاخص قیمت یک منطقه مورد استفاده قرار میگیرد. این امر تاثیر بسیار خوبی بر تسهیل در قیمت گذاری و شناخت مردم از وضعیت مسکن یک منطقه داشته باشد.

    عقبایی از افزایش تعداد وب سایت های اینچنینی خبر داد و در این باره گفت:من در ابتدای سال 92 در بین خبرنگارها اعلام کردم که مشاورین املاک مجازی در راهند و امروز شاهد فعالیت وب سایت های متعددی از جمله آلونک هستیم. پیش بینی میکنم تا سالهای آینده 70 درصد معاملات در فضای مجازی روی می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی