مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه مسکن مهر را مردم دادند

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی کل هزینه طرح مسکن مهر را ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی برای تکمیل مسکن مهر تامین شده است و معادل همین مبلغ هم مردم برای تکمیل این طرح پرداخت کردند.

۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه مسکن مهر را مردم دادند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی با اعلام این که 840 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم تکمیل شده است، اظهار کرد: نگاه دولت همواره به سمت افراد کم درآمد بوده و مسکن هم از حیاتی‌ترین نیازهای انسان است و این موضوع از ابتدای پیروزی انقلاب در اولویت کاری نظام و دولت بوده است.

    وی با یادآوری این که طرح مسکن مهر از سال 86 آغاز شد، تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 930 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به اتمام رسیده و 270 هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت یازدهم پایان می‌یابد.

    وی با بیان این که بخش عمده‌ای از این طرح با مشکلات رو برو است که بخشی فاقد متقاضی و بخش دیگر نیازمند رسیدگی در دادگاه‌هاست، افزود:  تاکنون یک میلیون و 530هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شده و برای تحویل مابقی این واحدها باید دستگاه‌های ذی ربط مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در کشور در مجموع 120هزار میلیارد تومان هزینه دارد، خاطرنشان کرد: 50 هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی برای تکمیل مسکن مهر تامین شده است و معادل همین مبلغ هم مردم برای تکمیل این طرح پرداخت کردند. با احتساب خدمات زیربنایی و روبنایی، هزینه طرح مسکن مهر در کل کشور به 120 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

    مهرآبادی با اشاره به لزوم فعال سازی شورای مسکن در استان‌ها گفت:وزارت راه و شهرسازی توانسته در قالب طرح مسکن مهر، 500 باب مدرسه و 450 باب مسجد احداث کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی