مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرروابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن:

نمایشگاه املاک و مستغلات ؛ عرضه پروژه های بانک مسکن با شرایط ویژه

عصر ساختمان- مدیرروابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن از عرضه پروژه‌های این شرکت با شرایط و تسهیلات ویژه در نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات خبر داد.

نمایشگاه املاک و مستغلات ؛ عرضه پروژه های بانک مسکن با شرایط ویژه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما،  مسعود سعادتمند با تشریح جزئیات برگزاری نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات گفت: این نمایشگاه از امروز یکشنبه تا یازدهم(چهارشنبه) اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی تهران گفت: گروه سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن در سه دوره این نمایشگاه حضور فعال داشته است و در این دوره نیز همراه با 6 شرکت تحت پوشش خود حضور فعال دارد.

    مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن ، نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات را فرصت مناسبی برای فروش محصولات گروه با شرایط و تسهیلات ویژه اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده محصولات گروه سرمایه گذاری در طول برگزاری این نمایشگاه با شرایط و تسهیلات ویژه به متقاضیان معرفی می‌شود.

    وی با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن بالغ بر 30 پروژه ساختمانی خود را در نمایشگاه به صورت اقساط عرضه می‌کند، گفت: این پروژه‌ها با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری عرضه خواهد شد.

    سعادتمند افزود: گروه سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن ، در 28 استان در قالب شرکت‌های تابعه و منطقه‌ای فعالیت و پروژه‌های قابل فروش این شرکت در نمایشگاه، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور عرضه می‌شوند. در شمال کشور در شهرهای رشت، بابلسر و چالوس، در جنوب کشور در کیش، شیراز، اهواز، کرمان و سیرجان، در شرق کشور در زاهدان و مشهد، در غرب کشور در شهرهای تبریز، اردبیل و کرمانشاه و در مرکز نیز در تهران، شهر جدید پردیس، سمنان، اصفهان، یزد، زنجان، قم، اراک و شهرکرد، پروژه‌های مختلف به متقاضیان معرفی می‌شود.

    وی پروژه‌های بام چالوس، پردیس المپیک، آبشار تهران، پروژه‌های متعدد مسکونی و تجاری در شهر جدید پردیس و پروژه ستاره کیش را از جمله پروژه‌های شاخص این شرکت اعلام کرد و گفت: پروژه 1500 واحدی ستاره کیش در قالب 10 برج در کیش در حال احداث است.

    سعادتمند گفت: گروه سرمایه گذاری مسکن در غرفه‌ای به مساحت 115 مترمربع در سالن 5 نمایشگاه آماده معرفی پروژه‌های خود به مشتریان خواهد بود.
    شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن ، از بزرگ‌ترین فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازی در کشوراست که ششم اردیبهشت 69 تاسیس و در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزاد راه، خطوط انتقال آب و آماده سازی زمین فعال بوده است.
    این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون عملیات اجرایی حدود 65 هزار واحد مسکونی در قالب بیش از 390 پروژه را آغاز کرده که بالغ بر 50 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو