مدیران خودروعصر اعتبار

پیرهادی مطرح کرد:

بهسازی و مرمت مسجد باب الحوائج در محله کارون جنوبی

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از بررسی احداث سالن های ورزشی چند منظوره و ساماندهی، بهسازی و مرمت مسجد باب الحوائج در محله کارون جنوبی خبر داد.

بهسازی و مرمت مسجد باب الحوائج در محله کارون جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، محسن پیرهادی در خصوص وضعیت محله کارون جنوبی واقع در منطقه 10 و همچنین درخواست های اهالی محل، اظهار کرد: در حوزه سلامت، فرهنگی، معماری و عمران مواردی پیشنهاد شده که در دست بررسی است.

    وی با اشاره به پیشنهاد اهالی مبنی بر احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله، گفت: این پیشنهاد جهت بررسی به سازمان پارک ها ارجاع داده شده است.

    پیرهادی افزود: در حوزه عمران نیز مواردی از سوی اهالی مطرح شده که عبارتند از: ساماندهی و اجرای تمهیدات ترافیکی لازم  به منظور کاهش بار ترافیکی وسائط نقلیه و اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر تنگ و کم عرض و احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله که این موارد در دست بررسی قرار گرفته اند.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله کارون جنوبی چند پیشنهاد از جمله احداث سالن های ورزشی چند منظوره ، احداث مراکز فرهنگی، آموزشی و تفریحی در سطح محله و امکان ساماندهی، بهسازی و مرمت مسجد باب الحوائج و افزایش فضای سرای محله و بهبود امکانات موجود مطرح شده که در دست پیگیری است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط محل، اعضاء شورایاری درخواستی را در حوزه معماری و شهرسازی در خصوص نظارت مستمر بر اجرای طرح تفصیلی مصوب در ساخت و ساز های محله از حیث عرض گذر، تراکم مجاز و بازسازی  و نوسازی اندک املاک فرسوده با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی داشته اند که این موارد در دست بررسی قرار دارند.

    پیرهادی افزود: در بودجه سال آتی شهرداری تهران تلاش می شود تا اعتبارات مورد نیاز جهت احداث سالن های ورزشی چند منظوره و زمین چمن فوتبال در سطح محله و احداث مراکز فرهنگی، آموزشی و تفریحی پیش بینی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو