مدیران خودروعصر اعتبار

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران؛

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات تهران

عصر ساختمان- چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ، با مدیریت اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار می کند.

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما، این نمایشگاه با حضور شرکتهای از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس ،ایتالیاو ...برگزار می شود.
    این نمایشگاه را اتحادیه املاک و مستغلات و به همت مجموعه بانیان امید در حالی برگزار می کند که 107 شرکت داخلی و 23 خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

    نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از جمله نمایشگاه‌های پررونقی است که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود فرا می‌خواند و امسال هم نمایندگانی از قبرس، یونان، فرانسه، ایتالیا، عمان، ترکیه، دبی، گرجستان و قزاقستان نیز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

    مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ؛ایجاد رونق و خروج از رکود در بازار ملک وجذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی جهت ورود به این صنعت به منظور ایجاد رونق و توسعه بازار مسکن اعلام شده است.

    تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد ، رکود یا توسعه اقتصادی کشور، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور، معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان از اهداف این نمایشگاه است.
    همچنین کمک به شفاف سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در بازار ساخت و ساز ، ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور ، معرفی روش های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقاء کیفیت ، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده، ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت های دانش بنیان به منظور بهره گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ارتقاء روش های علمی مورد استفاده در صنعت ساختمان ، معرفی ابزار و روش های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات و...اولویت های اصلی برپایی نمایشگاه امسال است.
    مشارکت کنندگان در نمایشگاه امسال مشاورین املاک و مستغلات ، انبوه سازان و سازندگان ، موسسات تامین سرمایه در املاک و مستغلات، تعاونی های مسکن ،معماران و طراحان پروژه های ساختمانی، پیمانکاران مدیریت و سیستم کنترل پروژه های ساختمانی مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک، سازمان ها و شرکت ها با هدف مدیریت ، نگهداری و بهره برداری از املاک، املاک و مستغلات در مناطق آزاد تجاری و صنعتی فناوری اطلاعات در بخش های املاک و مستغلات ، مدیریت بهره برداری از املاک، بازاریابی املاک، موسسه های آموزشی در زمینه املاک و مستغلات،- شهرداری های شهرها و شهرستان ها و مناطق مختلف از شهرداری تهران می باشند وحضور پر رنگی خواهند داشت.
    در این نمایشگاه مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایطی برای عرضه‌ی مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر را فراهم می‌کند تا از این طریق شاهد گسترش اشتغال به دنبال سرمایه گذاری دراین صنعت در بالاترین سطح در مقایسه با سایر صنایع و خدمات باشیم.
    چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از8 تا 11 اسفند ماه سال 1395 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌آلمللی تهران برگزار می‌شود و در این مدت همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 16 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو