مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز اردبیل:

۷۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های بدون سرپناه در اردبیل احداث شد

عصر ساختمان- مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل گفت: تاکنون انجمن خیرین مسکن‌ساز استان ۷۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های بدون سرپناه در اردبیل احداث کرده و ۳۶ واحد نیز در دست احداث است.

۷۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های بدون سرپناه در اردبیل احداث شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، فیروز مهدی‌زاده امروز در جلسه بررسی ساخت واحدهای مسکونی محرومان در اردبیل اظهار داشت: تاکنون انجمن خیرین مسکن‌ساز با اتمام 72 واحد مسکن و در حال احداث 36 واحدی در راستای شناسایی و جذب افراد نیکوکار و خیر اقدامات قابل توجهی در سطح استان اردبیل انجام داده است.

    وی بیان کرد: برای تامین سرپناه اقشار فاقد مسکن در سطح استان اردبیل بالغ بر500 فقره پرونده متقاضی را تکمیل و برای بررسی و اقدام لازم در دستور کار قرار داده‌ایم که انتظار می‌رود با افزایش مساعدتها و کمکهای خیران بتوانیم زمینه برخورداری این افراد از سرپناه امن و مناسب را فراهم کنیم.

    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل ساخت مسکن برای افراد فاقد سرپناه در مناطق محروم را از اولویتهای انجمن خیرین مسکن‌ساز دانست و گفت: در این زمینه سالانه اقدامات مناسب و شایسته‌ای انجام می‌شود و علاوه بر ساخت و احداث مسکن در زمینه تعمیر و تجهیز این واحدها برای کمک به خانواده‌های نیازمند نیز تلاش می‌کنیم اقدامات لازام را با استفاده از ظرفیت خیران انجام دهیم.

    مهدی‌زاده تصریح کرد: برای توسعه مسکن‌سازی برای افراد محروم و فاقد سرپناه، در کنار شناسایی این افراد باید شناسایی و ترغیب افراد خیر و نیکوکار نیز مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود تا بتوانیم مساعدتهای خیران را افزایش داده و زمینه‌ساز ساخت سرپناه هر چه بیشتر برای افراد نیازمند و محروم در استان باشیم.

    وی با اشاره به خانواده خسارت دیده در روستای اسکستان از توابع شهرستان خلخال افزود: برای ایجاد سرپناه برای این خانواده نیازمند مساعدت و کمکهای خیران ساماندهی و برای این امر هزینه شد و در کمتر از 6 ماه این خانواده صاحب چهار دیواری مناسب و مقاوم شدند که شناسایی چنین خانواده‌هایی و ترغیب خیران برای احداث مسکن به این خانواده‌ها از اولویتهای مهم بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو