مدیران خودروعصر اعتبار

جزئیات تازه در انفجار ۳ خانه

عصر ساختمان- به‌دنبال حادثه انفجار در خیابان خلیج‌فارس، که باعث ریزش ۳ ساختمان شده بود ۵ نفر جانشان را از دست دادند.

جزئیات تازه در انفجار ۳ خانه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از همشهری آنلاین ، این حادثه عصر سه‌شنبه در خانه‌ای ویلایی در حالی رخ داد که مردی در حال تعمیر آبگرمکن بود. علاوه بر این خانه، 2ساختمان مجاور به‌طور کامل تخریب شده بودند که یکی از آنها ساختمانی قدیمی و دوطبقه بود که تعداد زیادی از ساکنان آن زیر آوار گرفتار شده بودند.

    دقایقی پس از این حادثه آتش‌نشانان پایتخت راهی محل شدند و عملیات آواربرداری را شروع کردند. آنها چندین نفر را از زیر آوار بیرون کشیدند که در دقایق اولیه اورژانس تهران شمار قربانیان این حادثه را 3نفر اعلام کرد. پس از آن قاضی سیدسجاد منافی آذر کشیک جنایی پایتخت خود را به محل حادثه رساند که در ادامه جست‌و‌جو‌ها جسد2 نفر دیگر از زیرآوار بیرون کشیده شد. در ادامه با دستور قاضی جنایی، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شدند از سوی دیگر در بررسی‌ها مشخص شد که علاوه بر تخریب کامل 3ساختمان، تمام خانه‌های دیگر داخل کوچه آسیب دیده است.

    در همین حال محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این خصوص گفت: قربانیان حادثه انفجار در خیابان خلیج، شامل 3زن 49،30و 40ساله، یک دختربچه 38روزه و یک پسر بچه 10ساله بودند. ‎وی یادآور شد: در این حادثه 7نفر هم مصدوم شده‌اند. ‎قاضی شهریاری با بیان اینکه پرونده قضایی درخصوص این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است، گفت: علت حادثه در حال بررسی است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

    اظهارات یک شاهد

    یکی از شاهدان این حادثه که در نزدیکی خانه‌ای که انفجار رخ داده زندگی می‌کند در این خصوص گفت: داخل خانه بودیم که ناگهان صدای مهیبی به گوشمان رسید. خودم را به خیابان رساندم. خانه همسایه تخریب شده بود و از گوشه‌ای صدای کمک خواستن شنیدم. مردی حدودا 25ساله زیر آوار گیر افتاده بود. او را بیرون کشیدم و چوبی را به‌عنوان پایه گذاشتم تا ساختمان تخریب نشود که ناگهان قسمتی از ساختمان روی سرم ریخت و بی‌هوش شدم و مرا به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل کردند. پس از درمان مرخص شدم و شنیدم که 5نفر جانشان را از دست داده‌اند. ‎

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو