مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن نهاوند:

طرح هادی در ۷۰ روستای نهاوند اجرا شد

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: تا کنون طرح هادی در ۷۰ روستای نهاوند با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است و طرح هادی در ۲۰ روستای نهاوند نیز در دست اجراست.

طرح هادی در ۷۰ روستای نهاوند اجرا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، داود سوری اظهار داشت: در حال حاضر طرح هادی در 20 روستای شهرستان نهاوند با اعتبار هزینه شده 400 میلیارد ریال در حال اجراست که در مجموع 60 درصد از روستاهای بالای 100 خانوار شهرستان نهاوند را پوشش داده است.

    وی تصریح کرد: شهرستان نهاوند دارای 168 روستا است و تمامی این روستاها دارای طرح هادی است و 21 روستا هم زیر 20 خانوار هستند و البته این روستاها هم تعیین محدوده شده‌اند که تا کنون هم 164 فقره طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار تهیه شده است.

    سوری افزود: اعتبار بازنگری طرح سال 95 شهرستان نهاوند  هزار و 150 میلیون ریال است که از این رقم 280 میلیون ریال تخصیص یافته است و تاکنون 6 روستای لیلی‌یادگار، ورازانه، فیازمان، وهمان، فارسبان و کفراج در سال گذشته بازنگری شده‌اند و 4 روستا هم شامل وسج، بابا رستم، کهریز صلاح‌الدین و فاماسب در دست بازنگری هستند.

    وی عنوان کرد: اعتبارات بهسازی امسال روستاهای شهرستان نهاوند 16 میلیارد و 607 میلیون ریال در قالب 12 پروژه است و تخصیص کل اعتبارات اجرای طرح هادی و ماده 12 امسال برابر 6 میلیارد و 730 میلیون ریال یعنی 40 درصد از کل اعتبارات است.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند به مسکن مهر خود مالکین شهرستان اشاره کرد و گفت: در سه شهر فیروزان، برزول و گیان به عنوان شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با اعتبار 230 میلیارد ریال، تعداد هزار و 138 واحد احداث شده است که از این تعداد هزار و 89 واحد پایان کار گرفته‌اند.

    وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان نهاوند تعداد 194 مزار شهید در قالب 16 گلزار شهید روستایی ساماندهی شده است، افزود: از سال 93 هم ساماندهی گلزار شهدا به بنیاد شهید واگذار شد.

    سوری به واحدهای مقاوم‌سازی روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: کل واحدهای روستایی شهرستان نهاوند 23 هزار و 109 واحد است که تا کنون تعداد 17 هزار و 589 فقره برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و تعداد 15 هزار و 947 فقره نیز عقد قرارداد شده است.

    وی تصریح کرد: در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی برای تعداد 15 هزار و 100 فقره پایان کار صادر شده است و تعداد 847 فقره واحد روستایی شهرستان نهاوند در حال اجرا است.

    رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند بیان کرد: بنیاد مسکن شهرستان نهاوند تا کنون 24 هزار و 786 مورد سند مالکیت صادر کرده است که تعداد سند روستایی صادر شده 19 هزار و 258 مورد و تعداد سند صادره شهری 2 هزار و 585 مورد است.

    وی عنوان کرد: همچنین تعداد کل اسناد صادره در شهرستان نهاوند 21 هزار و 843 مورد است و تعداد 2 هزار و 943 مورد نیز باقیمانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار