مدیران خودروعصر اعتبار

"احقاق حقوق شهروندی" در جشنواره چهره سال صنعت ساختمان‌

عصر ساختمان- برگزاری چهارمین دوره انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان می‌تواند مطالبات اجتماعی در راستای احقاق حقوق شهروندی از مدیران شهری را افزایش دهد.

"احقاق حقوق شهروندی" در جشنواره چهره سال صنعت ساختمان‌
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره چهره برتر صنعت ساختمان، ایمنی شهرها به ویژه در بخش کارگاه‌های ساختمانی و اماکن عمومی جزء مواردی است که همواره از مطالبات شهروندان از مدیران شهری محسوب می‌شود، از سوی دیگر از آنجا که هر ساله شاهد حوادثی در زمینه عدم رعایت ایمنی هستیم؛ این حق شهروندان است که در جریان گزارش عملکرد مدیران مربوطه قرار بگیرند.

    در همین راستا جشنواره چهره برتر صنعت ساختمان، فرصت مغتنمی است تا از یک سو مدیران عمرانی، شرح فعالیت‌های انجام گرفته را به شهروندان ارائه کنند و از دیگر سو مردم با رأی دادن به این مدیران ضمن حمایت از آن‌ها، فعالیت‌های عمرانی شهر و استان خود را در سطح ملی مطرح کنند.

    همچنین توجه به الزامات زیست‌محیطی و برنامه‌ریزی پروژه‌های شهری و استانی به نحوی که همگام با محیط‌زیست پایدار باشد و بتواند شهر را بیش از پیش برای زندگی شهروندان مهیا سازد، از دیگر محورهایی است که در این انتخاب رسانه‌ای معیار و ملاک رأی‌دهی مردم و ارائه گزارش عملکرد مدیران عمرانی در سطح استان قرار می‌گیرد.

    بر این اساس برگزاری چهارمین دوره انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان می‌تواند مطالبات اجتماعی در راستای احقاق حقوق شهروندی از مدیران شهری را افزایش دهد تا مردم از نزدیک با مدیران و عملکرد آن‌ها در حوزه فعالیت‌هایشان آشنا می‌شوند.

    در این رویداد رسانه‌ای که در ماه پایانی هر سال برگزار می‌شود؛ از هر گروه به تناسب جمعیت محل خدمت این مدیران کلانشهرها (اراک، ارومیه، اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، رشت، زاهدان، شیراز، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد و همدان) یک نفر و از سایر شهرها نیز یک نفر در هر گروه انتخاب می‌شوند و در روز 17 اسفند همزمان با برگزاری جشن پایان سال صنعت ساختمان، تندیس چهره سال نیز به مدیران منتخب مردم اهدا می‌شود.

    گفتنی است؛ انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان از 30 بهمن آغاز شده و تا 10 اسفند ادامه دارد، کاربران می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن 02122853529و یا از طریق سامانه رأی‌گیری درتلگرام به آدرس chehre1395_bot نسبت به انتخاب چهره سال صنعت ساختمان اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو