مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خبرداد:

جریمه ۹درصدی در صورت عدم پرداخت بموقع عوارض شهری

عصر ساختمان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه درهمه کشورهای دنیا تأمین بخشی از درآمد شهرداری‌ها از محل عوارض و به پشتوانه شهروندان است، تاکید کرد: اگر شهروندان تهرانی عوارض خود را به‌موقع پرداخت نکند، مشمول ۹درصد جریمه در فیش‌های بعدی خواهند شد.

جریمه ۹درصدی در صورت عدم پرداخت بموقع عوارض شهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، قدرت الله گودرزی با اشاره به توزیع قبوض عوارض شهری در پایتخت گفت:در راستای حرکت به سمت شهرالکترونیک، استقبال شهروندان از پرداخت الکترونیکی عوارض قابل تامل است.

    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه عوارض شهری نظیر نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و تابلوهای صنفی نقش مؤثری در تأمین درآمدهای پایدار شهری دارد، گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی بسیار مناسب شهرداری تهران سهم درآمدهای پایدار ما از 12درصد در سال 1384  به حدود  40 درصد رسیده است.

    وی با تاکید بر اینکه شاهد همراهی شهروندان تهرانی با مدیریت شهری در تحقق درآمدهای پایدار با پرداخت به‌موقع عوارض شهری هستیم، تصریح کرد: دراین شرایط نهادهای مختلف سعی می‌کنند از معافیت استفاده کنند و عوارض را پرداخت نکنند البته این قانون است و ما مجاز به بخشش نیستیم.

    گودرزی با بیان اینکه از ابزار تشویقی برای توجه شهروندان به ضرورت پرداخت به‌موقع عوارض شهری استفاده کرده‌ایم،گفت: به همین دلیل طی  9 سال گذشته همه ساله جشن خوش حسابی برگزار کرده ایم  و هدفمان هم ترغیب و قدردانی از کسانی است که به‌موقع عوارض خود را پرداخت می‌کنند.

    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مطالبات مدیریت شهری از شهروندان از  سال 1350 تاکنون به بیش از 1400 میلیارد تومان رسیده است،اظهارکرد: ما تنها سعی کرده‌ایم با درنظر گرفتن یکسری تمهیدات، شهروندان  را تشویق کنیم که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند.

     گودرزی در پایان گفت: درحال حاضر شهروندانی که عوارض خود را به‌موقع پرداخت کنند، مشمول 10 درصد تخفیف می‌شوند و به‌عنوان مودی خوش‌حساب در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و جوایزنفیس دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار