مدیران خودروعصر اعتبار

امانی:

شهرداری خود را ملزم به بازسازی واحدهای تجاری جنب پلاسکو می‌داند

عصر ساختمان- معاون شهردار تهران گفت: رسیدگی به وضعیت ذی‌نفعان واحدهای تجاری جنب ساختمان پلاسکو پس از رفع موانع حقوقی و ابلاغ دستگاه قضا به شهرداری تهران به سرعت انجام خواهد شد.

شهرداری خود را ملزم به بازسازی واحدهای تجاری جنب پلاسکو می‌داند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، در پی برخی اظهارات در صحن علنی شورا در خصوص وضعیت کسبه واحدهای تجاری جنب ساختمان پلاسکو، ناصر امانی معاون شهردار تهران با اذعان به حق نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در بیان مطالب در قالب تذکرات، هدف خود از توضیحاتش را تنها رفع ابهام از برخی موضوعات مطرح شده عنوان کرد و اظهار داشت: اینکه گفته شود به وضعیت افراد ذی‌نفع در ساختمان ضلع شرقی پلاسکو که در جریان عملیات امداد و آواربرداری با مجوز نماینده دستگاه قضا تخریب شده، رسیدگی نمی شود، نشأت گرفته از عدم اطلاع از آخرین اقدامات شهرداری تهران در این خصوص است.

    معاون شهردار تهران گفت: شهردار محترم تهران در آخرین روز عملیات امداد و آواربرداری به شهردار منطقه 12 دستور رسیدگی و پیگیری موضوع بازسازی این واحدهای تجاری را صادر کردند و شهرداری منطقه هم با تمامی کسانی که خود را در این واحدهای تجاری ذی حق می دانستند جلسه گذاشت و نقطه نظرات آن ها را جمع آوری کرد.

    معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: حقیقت آن است که ما با چهار دسته در خصوص این واحدهای تجاری مواجه شدیم. بنیاد به عنوان مالک اصلی ساختمان پلاسکو، مالکان واحدهای تجاری، دارندگان سرقفلی و مستأجران. اینکه شهرداری تهران باید وفق خواست کدامیک از این افراد حقیقی و حقوقی نسبت به بازسازی واحدهای تجاری اقدام کند، معضل شهرداری تهران است.

    معاون شهردار تهران در پایان گفت: با توجه به این شرایط و با رایزنی با نماینده محترم قوه قضاییه مقرر شد این موضوع بررسی و پس ازجمع بندی به شهرداری تهران اعلام شود و شهرداری تهران در چهارچوب نظر قوه قضاییه خود را ملزم و متعهد به بازسازی و نوسازی این واحدهای تجاری می داند و بدیهی است پیش از این تعیین تکلیف حقوقی نمی توان در این خصوص اقدامی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو