مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تاکید کرد:

شهرداری برای پلمپ واحدهای ناایمن اهرمی در اختیار ندارد

عصر ساختمان- مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: شهرداری برای مقابله با ساختمان های ناایمن شهر اهرمی در اختیار نداشته و قادر به پلمپ واحدهای ناایمن نیست.

شهرداری برای پلمپ واحدهای ناایمن اهرمی در اختیار ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، سعید شریف زاده در نشست دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری که در مرکز پژوهش های شرکت ملی نفت برگزار شد گفت: هر سال در ماههای پایانی سال فعالیت آتش نشانها افزایش یافته و نیروهای آتش نشان شرایط دشوارتری را پیش رو دارند.

    وی افزود: برگزاری همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری سبب می شود آتش نشانها و مدیران آنها از سراسر کشور در کنار یکدیگر جمع شده و آخرین تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی با اشاره به حضور اساتید داخلی و خارجی در دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری اظهار کرد: در این همایش از 12 استاد خارجی و 15 استاد ایرانی دعوت شده تا با حضور در کارگاههای مختلف آخرین اطلاعات خود را در اختیار آتش نشانها قرار دهند.

    شریف زاده با تاکید بر لزوم افزایش دانش فنی آتش نشانها تصریح کرد: افزایش دانش فنی آتش نشانها برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در همین راستا اقدام به برگزاری همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری کرده ایم.

    وی خواستار اجرای سیاست های مدیریت یک پارچه ایمنی شهری در سراسر کشور شد و اذعان کرد: تا زمانی که مدیریت یک پارچه ایمنی شهری در کشور اجرایی نشود شاهد کاهش حوادث و بلایا نخواهیم بود.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی ادامه داد: درخواست ما این است که شهروندان برای تامین ایمنی محل زندگی خود و همچنین محل کارشان اراده ملی به خرج داده تا از این طریق مشکلات برطرف شود.

    شریف زاده با تاکید بر اینکه شهرداری توان مقابله با مالکان ساختمانهای ناایمن شهر را ندارد اذعان کرد: تذکرهای شهرداری و همچنین آتش نشانی در حدی نیست که قادر به پلمپ واحدهای تجاری ،‌اداری و مسکونی ناایمن شود و ما تنها می توانیم با مالکان توصیه هایی را ارائه دهیم.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی از برگزاری نمایشگاه تخصصی در حاشیه همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری خبر داد و بیان کرد: در حاشیه این همایش اقدام به راه اندازی یک نمایشگاه تخصصی کرده ایم تا از این طریق صنعتگران و بازرگانان حاضر در حوزه ایمنی در کنار آتش نشانها قرار گرفته و آخرین محصولات خود را عرضه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار