مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد:

۸۶ درصد تسهیلات بهسازی مسکن روستایی کهگیلویه و بویراحمد جذب شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۸۶ درصد تسهیلات بهسازی مسکن روستایی کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است.

۸۶ درصد تسهیلات بهسازی مسکن روستایی کهگیلویه و بویراحمد جذب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، ابراهیم فرزانه ظهر امروز در نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرداخت وام در دو حوزه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری انجام می‌شود که در طرح ویژه یا بهسازی مسکن وضعیت استان خوب و همکاری بانک‌های عامل مطلوب بوده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون 86 درصد اعتبارات بهسازی مسکن جذب شده، افزود: سهمیه ابلاغی بانک ملی 950 مورد بود که از این تعداد، 902 مورد یعنی معادل 95 درصد پرداخت شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ملت 280 سهمیه ابلاغی داشت که از این تعداد، تاکنون 200 سهمیه پراخت و 71 درصد کل سهمیه جذب شده است.

    فرزانه عنوان کرد: بانک صادرات و بانک تجارت به ترتیب 450 و 850 سهمیه داشتند که از این تعداد، بانک صادرات داشته 369 سهمیه و بانک تجارت 721 سهمیه را پرداخت کرده است.

    وی بیان کرد: بانک رفاه و بانک سپه دیگر بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی بودند که تاکنون به ترتیب از 377 و 290 سهمیه به 290 و 253 واحد مسکن روستایی تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن روستایی و شهری نیز بانک ملت 457 سهمیه داشت که از این تعداد  200 مورد جذب شد.

    فرزانه ابراز کرد: همچنین بانک‌های صادرات، تجارت، رفاه، سپه و کشاورزی نیز تاکنون به 150، 321، 56، 102 و 355 واحد مسکن روستایی و شهری تسهیلات بازسازی پرداخت کرده‌اند.

    وی عنوان کرد: 80 تا 90 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات، افراد بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر هستند و بنیاد مسکن با کمیته امداد و بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای برای بهسازی مسکن این افراد منعقد کرده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار مورد وام مسکن به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو