مدیران خودروعصر اعتبار

اقبال شاکری مطرح کرد؛

۴۹۰۰ ساختمان پر خطر در شهر تهران/ همکاری دادستانی برای احصای ایمنی ساختمان‌ها

عصر ساختمان- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس این گزارش ۴۹۰۰ ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و اداری در اولویت یک قرار دارند که بیشترین تعداد این ساختمان‌ها در مناطق ۱۲ و ۱۵ قرار دارد.

۴۹۰۰ ساختمان پر خطر در شهر تهران/ همکاری دادستانی برای احصای ایمنی ساختمان‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، اقبال شاکری در سیصد و سی و یکمین جلسه شورا گفت: بعد از پیگیری‌های مکرر از طرف کمیته فنی و حقوقی شورا در رابطه با موضوع پلاسکو اولین جلسه مشترک دادستانی تهران، شهرداران مناطق و سازمان آتش نشانی برای احصا ایمنی ساختمان های پر خطر تشکیل شد.
    شاکری ادامه داد: بر این اساس ساختمان‌های پر خطر شهر تهران اولویت بندی شدند و مالکینی که ساختمانشان در اولویت اول قرار دارند موظف هستند ظرف مهلت مقرر اعطا شده از سوی دادستانی نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.
    وی افزود: در صورت سرپیچی از حکم دادستانی حکم توقف فعالیت ساختمان صادر خواهد شد.
    شاکری تصریح کرد: این موارد در مناطق 11 و 12 در حال اجرا می‌باشد.
    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: بر اساس این گزارش 4900 ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و اداری در اولویت یک قرار دارند که بیشترین تعداد این ساختمان‌ها در مناطق 12 و 15 قرار دارد.
    شاکری اظهار داشت: 2 هزار ساختمان در اولویت 2 و سیصد ساختمان در اولویت یک که می بایست بر حسب درجه اولویت به سرعت نسبت به ایمن سازی ساختمان ها اقدام شود.
    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت : چنانچه تحت هر شرایطی این کار به سرانجام نرسد با تصویب شورا لیست ساختمان‌های پر خطر شهر تهران را اعلام عمومی خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی