مدیران خودروعصر اعتبار

۹۶۰ واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کرمانشاه متقاضی ندارند

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: سال آینده پرونده تمامی واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بسته می‌شود.

۹۶۰ واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کرمانشاه متقاضی ندارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، شمس الله خدادادی با اشاره به تعهد ساخت 5549 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، گفت: از این میزان تا به امروز 3321 واحد ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

    وی افزود: عمده پروژه‌هایی که تا به امروز تحویل نشده‌اند یا دارای مشکل بوده و یا فاقد متقاضی هستند که با افزایش تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان برای برخی از این واحدها، امکان تکمیل و تحویل بخشی از آنها وجود دارد.

    خدادادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 960 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان فاقد متقاضی هستند که شامل پروژه 256 واحدی بیستون، 128 واحدی ماهیدشت، 480 واحدی کرندغرب و 96 واحدی قصرشیرین است.

    وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از 50 درصد است، اما تا به امروز به دلیل نبود متقاضی نتوانستیم آن را تکمیل کنیم.

    وی تصریح کرد: خوشخبتانه در حال حاضر بند فرم "ج" برای این واحدها برداشته شده و این امکان وجود دارد که واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به صورت آزاد و با شرایط و تسهیلات مسکن مهر خرید وفروش شوند، بنابراین از همه افراد متقاضی می‌خواهیم در صورت تمایل برای خرید این واحدها مراجعه کنند.

    اینمقام مسئول افزود: همچنین حدود هزار واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد وجود دارد که به دلیل عدم تکمیل زیرساخت‌ها هنوز نتوانستیم آنها را تحویل دهیم.

    وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه 700 واحدی ارتش در منطقه چشمه سفید و 300 واحدی شهرستان قصرشیرین است که اگر دستگاه‌های خدمات رسان مربوطه پای کار بیایند، مشکل این واحدها رفع و پروژه‌ها به متقاضیان تحویل می‌شود.

    خدادادیان اظهار کرد: با پیگیری تکمیل زیرساخت‌ها در واحدهای آماده تحویل و نیز یافتن متقاضی برای واحدهای نیمه کاره فاقد متقاضی طی سال آینده، تمام تلاشمان این است که پرونده واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر استان تا پایان سال آینده بسته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو