مدیران خودروعصر اعتبار

بخشدار قلعه نو تاکید کرد;

نگاه بی مهر مسئولین، توسعه قلعه نو را کند کرده است

عصر ساختمان- بخشدار قلعه نو با تاکید بر نیاز این بخش به نگاه ویژه مسئولین و لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود در قلعه نو افزود: امروز قلعه نو آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری و پذیرش اصناف برای ساماندهی بیشتر است.

نگاه بی مهر مسئولین، توسعه قلعه نو را کند کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، ایمان قربانی در نشست خبری تشریح آخرین اقدامات بخشداری جهت توسعه این بخش با انتقاد از بی توجهی ها نسبت به قلعه نو گفت: متاسفانه نگاه بی مهر مسئولین باعث شده قلعه نو آنطور که درخور و شایسته مردم ولایت مدار و شریف این بخش است توسعه نداشته باشد به شکلی که امروز قلعه نو محروم ترین بخش در استان تهران است؛ رویدادی که شایسته مردم نیست و لازم است مسئولین با حضور بیشتر در میان شهروندان این بخش در راستای حل معضلات آنها گام های موثری بردارند.

    وی در تشریح ظرفیت این بخش برای استقرار شهرک های صنعتی افزود: بخش قلعه نو با بیش از 30 هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش کشاورزی و کاشت گندم و ذرت را در جنوب تهران دارد و با 13 روستا و 12 دهیاری و زمین های مناسب بهترین گزینه برای انتقال صنایع به این منطقه است. بخش قلعه نو آمادگی دارد تا با قراردادن زمین مناسب اقدامات انتقال پلاسکو و صنف تولید پوشاک را به این منطقه تهران انجام دهد. تمامی بسترها برای انتقال سایر صنوف آماده است و جای نگرانی ندارد.

    بخش قلعه نو، قطب اقتصاد مقاومتی جنوب تهران است

    بخشدار قلعه نو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و گردشگری در سطح بخش قلعه نو گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بازدیدهای دوره ای و میدانی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران، مشکلات را دسته بندی کرده و در حال رفع آن هستیم.

    وی احداث پل زیرگذر راه آهن در روستای ده خیر، استقرار طرح دفتر خدمات فنی مهندسی روستایی، اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی منازل روستایی، احداث مرکز آموزش اورژانس جنوب استان تهران در قلعه نو را از جمله اقدامات موثر توسعه بخش ظرف دو سال اخیر خواند و افزود: بخش قلعه نو با ظرفیت هایی در زمینه اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تجاری فرصتی مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان ری است.

    وی با بیان اینکه شرایط مطلوبی برای تحقق فعالیت های بخش های مختلف تجاری، اقتصادی در این بخش فراهم است از آمادگی مسئولان این بخش برای تحقق سیاست های اقتصادی کلان جمهوری اسلامی خبر داد و تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت های این بخش برای توسعه تولید، اشتغالزایی و افزایش دلگرمی مردم ساکن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

    پیگیری برای تبدیل دریاچه عشق آباد به منطقه گردشگری

    بخشدار قلعه نو با اشاره به پیگیری بخشداری برای تبدیل دریاچه عشق آباد به منطقه گردشگری گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولین به این بخش ظرفیت بسیار مناسبی که برای گردشگری در منطقه دریاچه عشق آباد وجود دارد بی استفاده مانده است. تلاش بسیاری کرده‌ایم تا با بهره گیری از این ظرفیت علاوه بر اشتغالزایی، زمینه توسعه بخش را نیز فراهم کنیم لذا به جد پیگیر جذب مشارکت به ویژه مشارکت بخش خصوصی برای تبدیل این دریاچه به منطقه گردشگری هستیم.

    اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان به بخش قلعه نو

    بخشدار قلعه نو با اشاره به اینکه بودجه چهار میلیارد و هشتصد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است افزود: این بودجه در حوزه های مختلفی چون جهادکشاورزی، راه و آب و فاضلاب تخصیص داده خواهد شد اما در حال حاضر مشکلات قانونی دارد که امیدواریم با رفع این موانع قانونی بتوانیم از این بودجه در سطح دستگاه‌های بخش استفاده کنیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو