مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی:

دردولت یازدهم ۱۸هزار و ۸۵واحد مسکن مهر درقم افتتاح شد

عصر ساختمان- مدیر کل راه و شهرسازی قم گفت:تمام تعهدات این استان در زمینه مسکن مهر ۴۶ هزار و ۸۶۴واحد بوده که تاکنون بیش از ۴۳ هزار واحد آن تکمیل و از این میزان ۱۸هزار و۸۵ واحد آن در دولت یازدهم افتتاح شده است.

دردولت یازدهم ۱۸هزار و ۸۵واحد مسکن مهر درقم افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، حسن صبوری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم با اشاره به طرح رقابت در خدمت و گزارشی از فعالیت های این سازمان افزود: هم اکنون تعداد دو هزار و 300 واحد مسکن مهر نیز در حال تکمیل است که به زودی افتتاح خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: درکل استان اعم از شهر و روستا از ابتدای دولت یازدهم تاکنون چهار میلیون و 737 هزار و 721متر مربع پروانه جهت ساخت و ساز ساختمان صادر شده است.
    صبوری افزود: در این دولت 75کیلومتر روکش و بهسازی جاده ها، 40 کیلومتر احداث و 12نقطه حادثه خیز بهینه سازی شده است.
    وی ادامه داد: احداث قطار پرسرعت تهران، قم و اصفهان با قوت خود در حال انجام است و در دو سال آینده نیز به بهره برداری خواهد رسید و با تکمیل این پروژه فاصله قم تا تهران به 40 کیلومتر کاهش می یابد.
    مدیر کل راه و شهرسازی قم گفت: قطار پرسرعت قم و اراک نیز در دستور کار قرار گرفته و مطالعات آن نیز در حال انجام داد و در صورت افتتاح این پروژه، قم به کانون تبادل قطارهای پرسرعت تبدیل خواهد شد.
    صبوری اظهار داشت: قم در کنار ظرفیت های بالای خود، به چهار راه مواصلاتی 17 استان کشور و مرکز ملی و فراملی تبدیل شده و اکنون تمام راه های استان به اشباع رسیده است، به عنوان نمونه اتوبان قم تهران که باید روزانه شش هزار تردد داشته باشد اکنون 70 هزار تردد دارد.
    وی گفت: ما دنبال ایجاد ایمنی در جاده ها و ارتقاء راه ها هستیم، پروژه بزرگ کمربندی قم به طول 110 کیلومتر در لایحه بودجه قرار گرفته و امید است در سال 96 این بودجه تخصیص داده شود و در این زمینه نیز قراردادی با بخش خصوصی جهت مطالعه منعقد شده است.
    مدیرکل راه و شهرسازی قم بیان داشت: در این تفاهم نامه بحث جاده راه قم- سلفچگان نیز دیده شده که به دلیل حجم گسترده تردد در آن باید به آزاد راه تبدیل شود.
    وی همچنین گفت: مرکز آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان قم با اعتبار 40 هزار میلیون ریال، توسعه و تکمیل ساختمان اداره کل بازرسی استان با اعتبار 8 هزار میلیون ریال، تکمیل کانال اصلی و فرعی جمع آوری و هدایت آبهای سطحی اراضی بالادست شهرک پردیسان با اعتبار 8 هزار میلیون ریال وتامین اعتبار شش باب مدرسه در پردیسان از دیگر فعالیت های اداره راه و شهرسازی می باشد.
    صبوری بهسازی محور قم نیزار، عملیات زیرسازی، روسازی و احداث جدول های میدانی آوینی اراضی 578هکتاری پردیسان، احداث راه دسترسی به مجتمع دانشگاهی پردیسان قم، اصلاح قوس در یکی از رمپ ها و لوپ های تقاطع غیرهمسطح آزاد راه قم- تهران با 72تن، عملیات بهسازی بزرگ راه قم – سلفچگان – راهجرد، احداث دیوار حائل راه آهن (قطعه یک و دوم)، تهیه و نصب گارد ریل در محور نیزار از اقدامات این سازمان ذکر کرد.
    پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
    وی با اشاره به اجرای طرح رقابت در خدمت بیان داشت: ما در بحث رقابت در خدمت، اگر کسانی مشکلاتی داشته و مواردی داشتند در همین مکان آنها رفع رجوع خواهد شد و چنین طرح هایی برکات زیادی برای مردم به همراه دارد.
    طرح رقابت در خدمت یا ارتباط مستقیم مدیران و مسئولان اجرایی با مردم در محل نماز جمعه، از دی ماه امسال به همت روابط عمومی استانداری، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه های دولتی استان با هدف دسترسی آسان و بی واسطه مردم به مسؤلان به اجرا گذاشته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو