مدیران خودروعصر اعتبار

۴۲ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۲ میلیارد ریال برای تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، خرید و ساخت مسکن شهری، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی هزینه شد.

۴۲ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، 14 درصد از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد معادل 93 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار دارند.
    فرید محبی روز   با اشاره به تأمین یک هزار واحد مسکن شهری و پنج هزار و 450 مورد مسکن روستایی از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری در زمان سفر ریاست جمهوری به استان اظهار داشت: همکاری همه نهادها لازم است.
    وی بیان کرد: 147 خانوار از 421 خانواده مددجوی ساکن در بافت فرسوده گچساران شرایط احداث مسکن را دارند که از این تعداد 35 خانوار از این طرح استقبال کردند.
    محبی عنوان کرد: تاکنون سه میلیارد و 800 میلیون ریال برای بازسازی مسکن مددجویان بافت فرسوده گچساران پرداخت شده است.
    وی اظهار کرد: عملیات ساخت 21 واحد در بافت فرسوده آغاز که برای ساخت این واحدها علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه، 250 میلیون ریال به صورت بلاعوض به هر خانواده پرداخت شده است.
    محبی افزود: 14 واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده گچساران 14 اسفند به مناسبت روز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری افتتاح خواهد شد.
    شمار خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان بیش از 34 هزار خانوار است و یک هزار و 600 خانوار پشت نوبت این نهاد حمایتی هستند.
    به گفته مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیش از 34 درصد از جمعیت برخی از شهرهای این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.
    900 بیمار خاص و صعب‌العلاج، 15 هزار سالمند، سه هزارو 100 یتیم و 2 هزار کودک دچار سوء تغذیه زیر پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی