مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای طرح‌های مبارزه با خشکسالی در استان تهران

عصر ساختمان- استاندار تهران گفت: با توجه به خشکسالی‌های مستمر در سال‌های اخیر، راهکارهای مبارزه با این پدیده طبیعی در استان تهران اجرا می‌شود.

اجرای طرح‌های مبارزه با خشکسالی در استان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در مراسم تقدیر از ائمه جمعه استان تهران که با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و ائمه جماعت استان تهران، که امروز(چهارشنبه) در تالار ملاصدرا برگزار شد، اظهار داشت: برای مردم استان تهران توفیق است که پشتیبان ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه(س) در نجف اشرف باشند.

    وی ادامه داد: از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده می‌توان به ساخت مکانی ثابت و مجهز برای اسکان زائران امام حسین(ع) در نجف اشرف برای ایام اربعین در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع اشاره کرد که تا اربعین سال آینده برای اسکان 29 هزار زائر آماده خواهد شد.

    استاندار تهران گفت: هم اکنون 300 هزار نفر در استان تهران در پرداخت روزانه این کمک‌ها مشارکت مستقیم دارند.

    وی اضافه کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش بحث همدلی و وحدت میان مردم و جلوگیری از ایجاد دو قطبی یا چند قطبی شدن و همچنین اختلاف میان مردم و جامعه بود که برای این منظور راهکارهایی در نظر گرفته شده است.

    هاشمی در خصوص بررسی راهکارهای مدیریت کم آبی در میان شهروندان گفت: باتوجه به بحران کم آبی و موضوع خشکسالی که موجب نگرانی مسئولان طی سال های اخیر شده است، راه های بهره وری کمی و کیفی، مدت زمان و مدیرت مصرف مورد بررسی قرار گرفت و از مردم در خواست می‌کنیم که در مصرف آب حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

    استاندار تهران با بیان اینکه مهم ترین محور در این همایش بحث خشکسالی بود، افزود: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر  کشور، در همایش امروز به بررسی راهکارهای مهم در مبارزه با این مسأله پرداخته شد، همچنین نقطه نظراتی درباره دیگر اقدامات مهم در حوزه های شهری از جمله موضوع فاضلاب، دفع پسماند و حفاظت از محیط زیست و غیره مطرح و  راه هایی اندیشیده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو