مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر:

پرونده مسکن "مهر" سال آینده بسته می‌شود

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه ۲۷۴ هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده در سطح کشور باقی مانده، گفت: واحدهایی که بدون معارض هستند تا پایان عمر دولت و مابقی واحدها نهایتا تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

پرونده مسکن "مهر" سال آینده بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه آیین افتتاحیه همزمان 1867 واحد مسکن مهر در سطح استان کرمانشاه که امروز (26 بهمن) به صورت نمادین در واحدهای مسکن مهر کارکنان دادگستری شهرستان هرسین برگزار شد، در جمع خبرنگاران، از ساخت یک میلیون و 930 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور تا به امروز خبر داد واظهار کرد: خوشبختانه با همکاری همه دست اندارکاران ساخت و ساز مسکن و با تلاش‌های صورت گرفته، علی رغم تمام مشکلات مالی پروژه ها و تنگناهای مالی دولت تا به امروز یک میلیون و 930 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور ساخته شده است.

    مهرآبادی افزود: از مجموع یک میلیون و 930 هزار واحد تکمیل شده، تا به امروز یک میلیون و 805 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و مابقی واحدها که تکمیل شده ولی افتتاح نشده‌اند به دلیل عدم تامین زیرساخت‌ها بوده است.

    وی افزود: حدود 274 هزار مسکن مهر دیگر درکشور باقی مانده که حدود 160 هزار واحد آن یا دارای معارض بوده و یا مشتری ندارد که در حال رفع این مشکلات هستیم.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تصریح کرد: در زمینه رفع این مشکلات دولت دست ما را با  دو مصوبه باز گذاشته که از طریق آن بتوانیم جهت بازگشت منابع، واحدهای مسکن مهر را به شرکت‌ها یا پیمانکاران جهت ساخت خوابگاه و یا موارد دیگر واگذار کنیم.

    مهرآبادی افزود: پرونده 49 هزار واحد دیگر نیز در مراجع قضایی در حال رسیدگی است که خوشبختانه با دستور  رییس قوه قضاییه رسیدگی به این پرونده‌های در اولویت قرار گرفته تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و مابقی واحدها نیز مشکلات دیگری دارند.

    این مقام مسئول با اشاره به دستور رییس جمهور جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان عمر دولت، گفت: در همین راستا تمام نیروهای خود را بسیج کرده‌ایم و وزیر راه و شهرسازی نیز به استانداران بخشنامه کرده که شورای مسکن خود را فعال کنند تا هرچه سریعتر کار این واحدها به انجام برسد.

    مهرآبادی با بیان اینکه 840 هزار واحد مسکن مهر طی سه سال اخیر به بهره برداری رسیده، گفت: در مجموع 55 درصد واحدهای مسکن مهر بهره برداری شده طی سه سال گذشته افتتاح شده که این امر نشان از اهتمام ما در اتمام پروژه های مسکن مهر دارد.

    وی افزود: تمام تلاش ما این است که تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

    مهرآبادی تاکید کرد: تمامی واحدهای مسکن مهر تکمیل نشده که بدون معارض هستند تا پایان عمر دولت و مابقی واحدها با رفع مشکلات معارض و سایر مسائل نهایتا تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو