مدیران خودروعصر اعتبار

میرجعفریان خبر داد :

افتتاح بیش از ۶ هزار واحد مسکن مهر در ایلام از سال ۱۳۹۲

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در تشریح عملکرد حوزه مسکن و ساختمان در دولت یازدهم در این استان گفت: از مجموع ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن مهر استان در مجموع تاکنون ۱۵ هزار و ۹۹۹ افتتاح شده و ۲۱۳۴ واحد باقیمانده است.

افتتاح بیش از ۶ هزار واحد مسکن مهر در ایلام از سال ۱۳۹۲
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایکنا، سید کمال‌الدین میرجعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به فرآیند ساخت و واگذاری پروژه‌های مسکن مهر در استان ایلام، اظهار کرد: از مجموع 18 هزار و 133 واحد مسکن مهر استان 11 هزار و 713 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 4 هزار و 762 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 1 هزار و 658 واحد مربوط به بافت فرسوده است که در مجموع تاکنون 15 هزار و 999 افتتاح شده و 2134 واحد باقیمانده است.
    وی با بیان اینکه از 11 هزار و 713 واحد شهرهای بالای 25 هزار نفر در سال 92 تعداد 784 واحد، در سال 93 تعداد 3 هزار واحد، در سال 94 تعداد 1 هزار و 970 واحد و در سال 95 تعداد 1 هزار و 100 واحد افتتاح شده است، افزود: در مجموع در دولت یازدهم 6 هزار و 854 واحد افتتاح شده و باقیمانده واحدها 1672 است که از این تعداد 1427 واحدهای فاقد متقاضی و متوقف بوده و تعداد 245  واحد نیز فعال بوده که تا پایان دولت یازدهم افتتاح خواهند شد .
    مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه کرد: از 4 هزار و 762 واحد شهرهای زیر 25 هزار نفر 4 هزار و 300 واحد تاکنون افتتاح شده و باقیمانده واحدها 462 واحد است که از این تعداد 322 واحد فاقد متقاضی و متوقف و141 واحد نیز فعال بوده که تا پایان سال تکمیل خواهند شد.
    میرجعفریان با تاکید بر اینکه از 1 هزار و 658 واحد مربوط به بافت فرسوده، کلیه واحدها تکمیل شده و واحدی باقی نمانده است، عنوان کرد: در دولت یازدهم تعداد 3 هزار و 807 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای25 هزار نفر جمعیت فروش اقساطی شده‌اند .
    وی ادامه داد: از مجموع 1 هزار و 152 واحد مسکن مهر سه جانبه جهت 428 واحد سند ملکی صادر شده، 724 واحد باقیمانده مربوط به پروژه‌های سه جانبه دهلران است که متوقف و فاقد متقاضی هستند .
    مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در تشریح وضعیت خدمات روبنایی این پروژه‌ها، گفت: در جهت احداث خدمات روبنایی مورد نیاز پروژه‌های مسکن مهر استان با اعتباری نزدیک به 4,2 میلیارد تومان: 6 باب مسجد، 3 قطعه فضای سبز و 8 پروژه جدول و آسفالت معابر، 3 پروژه دیوار حائل احداث شده و همچنین 2 مجتمع تجاری در سایت مسکن مهر شهرستان‌های مهران و دره‌شهر احداث شده‌ است.
    میرجعفریان اظهار کرد: ساخت مجتمع تجاری سایت مسکن مهر آبدانان آغاز شده و طراحی و محاسبات مجتمع‌های تجاری دهلران و ایوان نیز در حوزه مدیریت مسکن و ساختمان انجام و در انتظار اعتبار لازم جهت اجراست.
    وی با اشاره به اینکه سه باب مدرسه در شهر ایلام و دو باب مدرسه در شهرهای مهران و دره شهر نیز توسط نوسازی مدارس در حال اجرا بوده که این اداره کل تاکنون بیش از 1,2 میلیارد تومان از منابع سازمان ملی به ساخت و اجرای آنها کمک کرده است، افزود: جهت ساماندهی سایت‌های مسکن مهر تاکنون 1700 تن قیر یارانه‌ای به پروژه‌های استان اختصاص و جهت آسفالت سایت‌های مورد نظر مورد استفاده قرار گرفت و 1 هزار و 340 تن نیز در مرحله اختصاص و تأمین است.
    مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص پروژه‌های مشارکتی یادآور شد: در راستای اجرای پروژه‌های مشارکتی در شهر ایلام تعداد 3 پروژه با کاربری تجاری خدماتی و تجاری مسکونی با مجموع زیربنای تقریبی 35 هزار  مترمربع، تعریف و جهت شناسایی و انتخاب شریک مناسب در مرحله برگزاری مزایده و فراخوان عمومی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی