مدیران خودروعصر اعتبار

قناعتی خبر داد:

صدور پروانه ساختمانی پلاسکو بر مبنای طرح تفصیلی

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: صدور پروانه ساختمانی برای پلاسکو بر مبنای طرح تفصیلی و طرح جامع تهران خواهد بود.

صدور پروانه ساختمانی پلاسکو بر مبنای طرح تفصیلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، ابوالفضل قناعتی گفت: مسئولان بنیاد مستضعفان به عنوان مالک محل ساختمان پلاسکو اعلام کرده اند که قرار است بار دیگر در این مکان اقدام به ساخت و ساز کنند.

    وی افزود: بدون شک هر گونه ساخت و ساز در این محل باید با دریافت مجوزهای لازم صورت گیرد و در دریافت پروانه ساختمانی نیز طرح تفصیلی و طرح جامع تهران در نظر گرفته خواهد شد.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم رعایت خط آسمان در هر ساخت و سازی در پایتخت اظهارکرد: در ارائه مجوز ساخت و ساز به بنیاد مستضعفان، خط آسمان ملاک قرار داده شده و اگر مالک بخواهد بر اساس تعداد طبقات قبلی که در این مکان ساخته شده، اقدام به ساخت و ساز کند باید این درخواست در کمیسیون ماده 5 مورد بررسی قرار گیرد.

    قناعتی تاکید کرد: پس از بررسی درخواست ارائه شده، در صورت امکان با این درخواست موافقت خواهد شد اما پیش از تایید کمیسیون ماده 5، هیچ مجوزی برای ساخت و ساز ارائه نمی شود.

    وی خواستار تعیین و تکلیف وضعیت کسبه ساختمان پلاسکو شد و تصریح کرد: درخواست ما این است که بنیاد مستضعفان هر چه سریع تر وضعیت کسبه ساختمان پلاسکو را مشخص کند تا این کسبه نیز بیش از این متضرر نشوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی