مدیران خودروعصر اعتبار

بلندترین برج استان اردبیل در خلخال ساخته می شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بلندترین برج و بزرگترین مجتمع تجاری ، مسکونی ، رفاهی و خدماتی این استان در خلخال راه اندازی می شود.

بلندترین برج استان اردبیل در خلخال ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، فرهاد سبحانی روز یکشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: این برج 14 طبقه با پیش بینی احداث بزرگترین فروشگاه و راه اندازی 80 واحد تجاری ، شهربازی سرپوشیده و دهها واحد مسکونی در طبقات فوقانی توسط بنیاد مسکن استان در زمین این بنیاد واقع در خیابان ولیعصر خلخال احداث خواهد شد.
    وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ تجاری ، خدماتی و رفاهی شهر بیش از 200 میلیارد ریال هزینه خواهد شد گفت: با توجه به اعلام همکاری اعضای شورای اسلامی و شهردار خلخال برای احداث این پروژه در این شهر عملیات اجرایی آن از اوایل سال آینده آغاز و برای تکمیل و بهره برداری از آن نیز سه سال زمان پیش بینی شده است.
    او به آماده شدن فاز اول پروژه گردشگری ازناو خلخال اشاره کرد و افزود: به زودی عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه شامل ایجاد آبشار مصنوعی و نیز سنگفرش مسیر پیاده روی سه کیلومتری تفرجگاه کمرخونه روستای خوجین تا محل تفرجگاه آغاز خواهد شد.
    سبحانی از اجرای پروژه گردشگری آبشار نره گر در بخش شاهرود خبرداد و اظهار کرد: عملیات اجرایی حفظ بافت با ارزش روستای اسبو از توابع بخش شاهرود تکمیل می شود و تلاش می شود با احداث مسیر پیاده روی متناسب با طبیعت منطقه نظر گردشگران با هدایت آنها به سمت آبشار نره گر در حوالی این روستا جلب شود.
    فرماندار خلخال نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های مسوولان بنیاد مسکن استان اردبیل در اجرای طرح های گردشگری گفت: فرمانداری برای اجرای پروژه مجتمع تجاری خدماتی بنیاد در این شهر اعلام آمادگی می کند.
    فریدون بابایی افزود: اجرای این مجتمع موجب افزایش میل و رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی به سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری خلخال خواهد شد.
    او ایجاد و راه اندازی باغ شهرها در منطقه گردشگری ازناو را از جمله اهداف و برنامه های در دست اقدام در توسعه و رونق گردشگری خلخال اعلام کرد.
    شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
    تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار