مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت مجموعه های ساحلی بانوان متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی

عصر ساختمان- نخستین مجموعه ساحلی بانوان در کشور در چالوس راه اندازی می شود.

ساخت مجموعه های ساحلی بانوان متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سید محمد جواد موسوی مدیر‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس گفت: طرح‌ مجموعه ساحلی در شهرک نمک‌آبرود چالوس اجرا می شود تا همه اقشار جامعه به ویژه بانوان از خدمات گردشگری سواحل زیبای مازندران استفاده کنند.

    وی افزود : بهمن‌ ماه برای ما یادآور روزهای خوش انقلاب و دهه فجر است و عاملی برای تداوم تلاش و کوشش برای ارایه خدمات بهتر به مردم سرافراز ایران که در سایه رهبری بی نظیر بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) نهال انقلاب را به ثمر رسانده وبا مدیریت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای از این دستاورد بزرگ پاسداری می کنند .

    سید جواد موسوی با اشاره به راهبرد اساسی بنیاد مستضعفان مبنی بر افزایش کیفیت و کمیت خدمات تولید زیر مجموعه های وابسته برای همه اقشار جامعه به ویژه افراد کم گفت: شهربازی در مجموعه نمک‌آبرود چالوس قرار است در زمینی به‌مساحت 200 هزار متر مربع بنا شود که برای فاز نخست آن 40 هزار متر مربع زمین با 4 دستگاه اصلی و سایر تجهیزات سرگرمی در نظر گرفته شد.

    موسوی افزود: کارشناسان بین المللی معتقدند شهرک توریستی نمک آبرود ، به‌دلیل داشتن موقعیت خاص و دلنواز اعم از کوه، جنگل، دریا و دشت در خاور میانه کم نظیر است و نمونه آن در شهرک‌های تفریحی دنیا کمتر وجود دارد.

    مدیر‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس در ادامه طرح ‌ مجموعه ساحلی شهرک نمک‌آبرود را منحصر بفرد دانست و از رویکردی بسیار نوین ( در تکنولوژی ساخت) و مجهز به امکانات روزدنیا در ساخت ( پروژه ) مجموعه ساحلی خبر داد.

    وی اعلام کرد : طرح مجموعه ساحلی که قرار است در 24 ماه به ‌بهره‌برداری برسد و تنها طرحی است که پس از مشورت با کارشناسان و مدیران منطقه ای به دلیل نبود مکان مناسبی برای تفریح، ورزش و امور فرهنگی بانوان از مواهب طبیعی خطه سر سبز شمال کشور در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی طراحی شده است.

    موسوی گفت : طرح مجموعه ساحلی نمک‌آبرود چالوس نمادی اسلامی و قابل رقابت با مجموعه مشابه ساحلی کشورهای اسلامی است تا بانوان همراه با خانواده و بر اساس فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی استفاده کنند.
    در این مجموعه ساحلی مکانی به‌صورت مجزا برای استفاده بانوان، مکانی خاص برای آقایان و همچنین محلی به‌صورت خانوادگی اختصاص یافته است .
    این مرکز با رعایت اصول زیست محیطی دریای خزر به‌اندازه 100 متر در داخل دریا خواهد بود و موج‌شکنی به ارتفاع 7 متر خواهد داشت که در نوع خود که طرح بی‌نظیری محسوب می‌شود.

    مدیر‌عامل شرکت عمران مسکن شمال - چالوس گفت: 30 مرکز برای بخش‌های تفریحی ویژه بانوان و آقایان به طور جداگانه اختصاص می یابد .
    این پروژه درزمینی به‌مساحت 5 هکتار در ضلع غربی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس طراحی شده است که با 100 متر پیش‌روی در دریا ساخته می‌شود.
    دیگر فعالیت های شرکت عمران و مسکن شمال در حال حاضر 5 مجتمع است که چهار مجتمع آن در داخل کشور و در شهرهای مشهد، بابلسر، نمک‌آبرود چالوس و کیش قرار دارد و یک‌مجتمع نیز در کربلای معلی در دستور کار است که شرایط خوبی برای مخاطبان این طرح اقامتی فراهم خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو