مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار تهران تاکید کرد؛

کمک به خانواده شهدای آتش‌نشان با اولویت مسکن و تحصیل فرزندان

عصر ساختمان- معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با تاکید بر سرکشی معاونین شهرداری تهران از خانواده شهدای آتش نشان از کمک به این خانواده‌ها متناسب با نیازهایشان و با اولویت تامین مسکن و تحصیل فرزندانشان خبر داد.

کمک به خانواده شهدای آتش‌نشان با اولویت مسکن و تحصیل فرزندان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا ، ناصر امانی، در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای کمک به خانواده شهدای آتش نشان گفت: فردای روز حادثه پلاسکو به دستور شهردار تهران برای سرکشی در منزل شهید میرزاخانی در پاکدشت به همراه معاون اجتماعی شهرداری تهران حاضر شدیم با مشاهده وضعیت معیشتی این خانواده متاثر شدیم.

    وی افزود: گزارش این سرکشی همان شب و در ستاد مدیریت بحران به شهردار تهران ارائه شد که در پی آن شهردار تهران دستور دادند در حوزه منابع انسانی شهرداری تهران بسته‌ای برای رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی خانواده شهدای آتش نشان که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند تعریف شود.

    امانی ادامه داد: تامین مسکن و تحصیل فرزندان شهدای حادثه توسط شهردار تهران به عنوان اولویت بسته تعریفی تعیین شد.

    معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه برخی از شهدای این حادثه مجرد بوده‌اند و با پدر و مادر زندگی می کردند و برخی متاهل بودند افزود: نیازهای خانواده های این عزیزان متفاوت است لذا با توجه به نیازها کمک‌هایی برای تأمین مسکن و... انجام خواهد شد. منابع انسانی شهرداری تهران نیز مشغول کار است تا هرچه زودتر برابر نیاز خانواده‌ها و اولویت های تعیین شده اقدامات موثر را انجام دهد.

    امانی تاکید کرد: برای کمک به خانواده شهدای اتش نشان در حوزه تأمین مسکن و تحصیل فرزندانشان بدون هیچ محدودیتی اقدام خواهیم کرد البته اگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در این راستا مصوبه‌ای داشته باشد در قالب تصمیمات شورا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

    وی افزود: در گذشته نیز برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهدای آتش نشان قبلی نیز که در حوادث مختلف به شهادت رسیده اند به عنوان شهید در مجموعه شهرداری تهران محسوب می شوند و تمام امتیازاتی که به خانواده شهدا در بیرون مجموعه شهرداری تهران ارائه می شود به این خانواده‌ها نیز تعلق گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو