مدیران خودروعصر اعتبار

به مناسبت دهه فجر ؛

۱۱۱ طرح عمرانی و صنعتی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در همدان افتتاح شد‌

عصر ساختمان- همزمان با دهه فجر ۱۱۱ طرح عمرانی و صنعتی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون استاندار، فرماندار و دیگر از مسئولان در همدان به بهره‌برداری رسید.

۱۱۱ طرح عمرانی و صنعتی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در همدان افتتاح شد‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، همزمان با دهمین روز از دهه فجر به صورت نمادین طرح توسعه تراکتورسازی ماشین برزگر مهر ایرانیان در شهرک صنعتی بوعلی، گروه تولیدی پنجره دوجداره، طرح توسعه صنایع غذایی آی.می، مسکن مددجویی کمیته امداد روستای امزاجرد، طرح سردخانه بالای صفر درجه، سالن ورزشی دانش‌آموزی روستای ده‌پیاز به صورت نمادین توسط معاون امور اقتصادی استاندار و فرماندار همدان افتتاح شد.

    فرماندار همدان در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: امروز به صورت همزمان 111 طرح صنعتی و عمرانی با 500 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان به بهر‌ه‌برداری رسید.

    علی‌ تعالی افزود: این پروژه‌ها شامل 15 طرح صنعتی، 93 واحد مسکن روستایی مددجویی کمیته امداد، دو سالن ورزشی شهری و روستایی، سردخانه بالای صفر درجه با ظرفیت ذخیره‌سازی 2500 تن می‌شود.

    وی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر امسال در بخش عمرانی 180 پروژه با اعتباری بیش از 178میلیارد تومان رد سطح شهرستان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد 142پروژه با 172میلیارد تومان در بخش طرح‌های افتتاحی و 32 پروژه با هشت میلیارد تومان طرح‌های کلنگ‌زنی بودند.

    طرح توسعه تراکتورسازی ماشین برزگر مهر ایرانیان در شهرک صنعتی بوعلی با اشتغال 45 نفر و سرمایه‌گذاری چهار میلیارد تومانی از مهمترین پروژه‌های صنعتی قابل افتتاح در نهمین روز از دهه فجر بود که سالانه ظرفیت تولید 2500 دستگاه تراکتور را دارد که برای افزایش ظرفیت 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

    براساس اعلام مدیرکل کمیته امداد استان همدان به مناسبت دهه فجر امسال 350 واحد مسکن روستایی و 135 واحد مسکن شهری تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد شد.

    پیمان ترکمانه افزود: همچنین در شهرستان همدان 93 واحد مسکن شهری و روستایی مددجویی با 5.2 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید که این مددجویان از طریق بنیاد مسکن تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض کمیته امداد و خیران پرداخت شده است.

    وی بیان کرد: همچنین 273 واحد مسکن مورد تعمیرات کلی و جزئی قرار گرفتند که برای این واحدها 9 هزار و 130 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و تحویل مددجویان شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار