مدیران خودروعصر اعتبار

کلنگ احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین به زمین زده شد

عصر ساختمان- همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در شهر قزوین با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به زمین زده شد.

کلنگ احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین به زمین زده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، کلنگ احداث بیمارستان 700 تختخوابی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مسئولان استان در زمینی به مساحت هشت و نیم هکتار بر زمین زده شد.

    مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: با توجه به ضرورت برطرف کردن نیازهای خدمات درمانی و بهداشتی در استان، زمینی به مساحت هشت و نیم هکتار جهت احداث بیمارستان 700 تختخوابی در ابتدای شهرک کوثر قزوین به این موضوع اختصاص یافته که امروز و با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار قزوین کلنگ زنی شد.

    وی با تاکید بر سیاست های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر فراهم کردن بسترهای افزایش میزان ارایه خدمات شهروندی افزود: هر گونه اقدامی که توسط دستگاههای مختلف برای افزایش کیفیت زندگی شهرنشینی صورت گیرد مورد نظر راه و شهرسازی بوده و این اداره کل با همه امکانات و توان از تحقق آن حمایت خواهد کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مذکور متعلق به تعاونی مسکن سپاه است، افزود: اداره کل راه و شهرسازی معوض زمین یاد شده را به قیمت کارشناسی روز در اختیار این تعاونی قرار داده و زمین هشت و نیم هکتاری واقع در ابتدای شهرک کوثر را جهت احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار خواهد کرد.

    وی گفت: این زمین صرفا برای احداث بیمارستان بوده و هیچگونه تغییر کاربری دیگری در آن امکانپذیر نخواهد بود.

    حق لطفی شرایط واگذاری زمین را بر اساس ضوابط سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و یادآور شد: بی تردید با احداث این بیمارستان بخش قابل توجهی از نیازهای موجود در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی استان مرتفع شده و گام موثری در راستای افزایش سلامت شهروندان برداشته خواهد شد.

    مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زیر بنای پیش بینی شده برای این بیمارستان 58هزار و 904 متر مربع است عنوان کرد: عملیات احداث این بیمارستان توسط قرار گاه خاتم الانبیا انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو