مدیران خودروعصر اعتبار

با این اپلیکیشن هزینه های آپارتمان را مدیریت کنید

عصر ساختمان- اگر در آپارتمان زندگی کنید حتماً می‌دانید یکی از معضلات آپارتمان نشینی مدیریت درست و دقیق آن است. تمیز کردن آپارتمان، جمع‌آوری شارژ، پرداخت قبوض و... از جمله مشکلات مدیریت یک آپارتمان است.

با این اپلیکیشن هزینه های آپارتمان را مدیریت کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روزنامه ایران، مسئولیت این مدیریت هم آنقدر بالاست که به سختی می‌توان در بین ساکنان یک ساختمان فردی را برای مدیریت انتخاب کرد. در بسیاری از آپارتمان‌ها چند فرد برای مدیریت ساختمان انتخاب می‌شوند تا از این طریق همه کارها بر دوش یک نفر نباشد. برای مثال کار جمع‌آوری شارژ و پرداخت قبوض را یک نفر انجام می‌دهد و کار تعمیرات و نظافت ساختمان هم بر عهده نفر دیگری گذاشته می‌شود. در کنار این تقسیم کار برای مدیریت یک آپارتمان، می‌توان با کمک تکنولوژی اداره آپارتمان را راحت‌تر کرد. برای مثال با نصب یک برنامه خاص در زمینه مدیریت هوشمند آپارتمان روی گوشی، ساکنان یک ساختمان می‌توانند در یک محیط دوستانه و منظم زندگی کنند. یکی از این برنامه‌ها اپلیکیشن «شارژمان» است. شارژمان، یک برنامه برای محاسبه و مدیریت شارژ ساختمان، قابل استفاده برای ساکنین و مدیر ساختمان است. در واقع با این برنامه بدون کوچکترین سختی مدیر، یک حساب کاربری برای ساختمان در سرورهای شارژمان می‌سازد و هر ماه به کمک امکانات اپ هزینه‌ها را محاسبه و در تابلوی اعلانات الکترونیکی پروفایل اپ وارد می‌کند تا همه اهالی ساختمان به آن دسترسی داشته باشند. با این روش دیگر بهانه‌ای هم برای ندیدن اطلاعیه‌های ساختمان باقی نمی‌ماند.
    به صورت کلی این برنامه 7 ویژگی کلیدی دارد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی آن «محاسبه شارژ» است. با این ویژگی مدیر ساختمان می‌تواند هزینه‌های ساختمان را بر اساس متراژ، تعداد نفرات و تعداد پارکینگ تقسیم کند و در نهایت شارژ هر واحد محاسبه شود. امکان پرداخت شارژ به صورت آنلاین و از طریق تلفن همراه نیز از دیگر ویژگی کاربردی این اپلیکیشن است. ریز هزینه‌ها، جریمه دیرکرد، گزارش‌گیری، تسویه دستی و... از دیگر امکانات این برنامه است. شارژمان به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو