مدیران خودروعصر اعتبار

با احداث پروژه البرز مال رقم می خورد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با عرضه کالای ایرانی با استانداردهای جهانی

عصر ساختمان- در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی، مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی البرز مال بهره برداری می‌شود تا با اجرای این پروژه، کالاها، با هویت ایرانی و استانداردهای جهانی عرضه شوند. بر این اساس در اولین گام بزرگترین گردهمایی صنف فروشندگان موبایل برگزار شد.

تحقق اقتصاد مقاومتی با عرضه کالای ایرانی با استانداردهای جهانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، مدیر بهره‌برداری پروژه البرز مال، از این پروژه عظیم و ملی به عنوان پروژه ای با زمینی به وسعت 27هزار متر نام برد که در 208 هزار متر بنای مفید بهره برداری خواهد شد.
    وی اظهارداشت: 53 هزار متر از زیر بنای کل به بنای تجاری و 11 هزار متر آن به هایپر استار تعلق می‌گیرد.
    هایپر استار البرز مال بزرگترین شعبه از این برند فرانسوی در ایران است که در این مکان افتتاح می‌گردد و با برپایی این شعبه، رکورد فعلی مساحت بزرگترین شعبه این خرده فروشی در کشور، شکسته خواهد شد.
    واحدهای تجاری در البرز مال
    وی در بیان جزییات این پروژه ملی که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این پروژه 900 واحد تجاری دارد که در پنج طبقه واقع شده است. در واقع این پروژه به جای رشد در ارتفاع، در سطح رشد کرده است. طبقات 3- و 2- پارکینگ و در طبقه منفی یک این پروژه هایپر استار قرار گرفته است که در روبروی آن بیش از 90 واحد تجاری پیش بینی شده است؛ این طبقه به تامین تمام نیازهای روزمره مردم اختصاص داده شده و از هر صنف، یک واحد در این طبقه حضور خواهند یافت.
    بزرگترین بازار موبایل در استان البرز
    این مدیر اجرایی پروژه البرز مال اضافه کرد: یک نیم طبقه نیز بین طبقه منفی یک و همکف تعبیه شده است که مشرف به هایپر استار است. در این نیم طبقه برای ایجاد بزرگترین بازار موبایل اختصاصی استان البرز، حدود 90 واحد تجاری قرار می گیرد. برای تحقق این امر جلسه ای از سوی مدیران این پروژه با صنف موبایل برگزار شد که پس از معرفی پروژه، بازدیدی نیز از آن صورت گرفت؛ در واقع هدف از جلسه معرفی فرصت های سرمایه گذاری برای علاقمندان تهرانی و کرجی بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار