مدیران خودروعصر اعتبار

۴۱۲۰ واحد مسکن مهر پرند افتتاح شد

عصر ساختمان- ۴۱۲۰ واحد مسکن مهر پرند با حضور قائم مقام وزیرراه وشهرسازی در طرح مسکن مهر، افتتاح شد.

۴۱۲۰ واحد مسکن مهر پرند افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، قائم مقام وزیرراه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مراسم افتتاح 4120 واحد مسکن مهر، افزود: در دهه فجر، 5 هزار واحد مسکن مهر در تهران افتتاح می‌شود و تا پایان امسال هم شاهد افتتاح 3 هزار واحد دیگر خواهیم بود.

    احمد اصغری مهرآبادی، اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر در کشور، 80 هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود و تا پایان اسفندماه مجموع واحدهای مسکن مهر افتتاحی کشور در مجموع به یک میلیون و 885 هزار واحد خواهد رسید و امیدواریم به زودی تمام تعهدات این حوزه را به انجام برسانیم.

    وی همچنین گفت: در دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای موجود بیش از 54 درصد واحدهای مسکن مهر یعنی 840 هزار واحد تحویل داده شده است.

    محسن نریمان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هم در مراسم افتتاح 4120 واحد مسکن مهر پرند، گفت: در این شهر جدید، 70 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده که 17 هزار واحد در دولت قبل افتتاح شده و مابقی در دولت جدید در حال افتتاح است.

    وی همچنین به ساخت 21 مدرسه در سایت‌های مسکن مهر پرند اشاره کرد وافزود: امروز توانسته‌ایم از 8 هزار واحد مسکن مهر مورد تعهد خود در سال جاری 4120 واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی