مدیران خودروعصر اعتبار

اسکان پلاسکونشینان در مجتمع "نور" از امروز

عصر ساختمان- در حالی که طی روزهای گذشته اسکان کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع "نور" به دلیل وجود مشکلاتی به تاخیر افتاده بود، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان اعلام کرد که این مشکلات حل شده و از امروز اسکان کسبه آسیب‌دیده آغاز شده است.

اسکان پلاسکونشینان در مجتمع "نور" از امروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، بیش از سه هفته از آتش‌سوزی و ریختن ساختمان پلاسکو می‌گذرد و مسئولان در پی اسکان کسبه آسیب‌دیده این ساختمان بلند تجاری در پاساژ جدید بودند که پس از کاندید شدن چندین ساختمان و مجتمع تجاری بالاخره مجتمع تجاری "نور" واقع در تقاطع ولیعصر - طالقانی انتخاب شد اما علی‌رغم نهایی شدن مذاکرات اولیه بین اصناف بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان پلاسکو و مالکان مجتمع تجاری "نور"، به دلیل وجود اختلافات و مشکلاتی این اسکان به تاخیر افتاد.

    چراکه پیش از این علی فاضلی - رئیس اتاق اصناف - در این باره  گفته بود از پنج‌شنبه هفته گذشته اسکان کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع "نور" آغاز می‌شود اما به دلیل آنچه اختلاف نظر و وجود برخی مشکلات بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به عنوان مالک بخشی از سرقفلی مجتمع "نور" با آنچه پارسیان دیگر مالک این ساختمان که عنوان می‌شد، این اسکان به تاخیر افتاد.

    البته فاضلی در این باره نیز اعلام کرده بود که به زودی این مشکلات حل می‌شود و به گفته رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان، این مشکلات به صورت کامل حل شده و از امروز اسکان کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع "نور" آغاز شده است.

    جواد درودیان نقوسیان به ایسنا اعلام کرد که کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌های خود و دریافت نامه معرفی، به مجتمع نور مراجعه کنند و واحد خود را تحویل دهند.

    رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان اذعان کرد که جانمایی واحدهای کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو بر اساس متراژ واحدهایی که در اختیار داشتند و البته پتانسیل و ظرفیت مجتمع "نور" انجام شده‌ و اگر صاحبان سرقفلی واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو هر چه سریع‌تر به اتحادیه‌ها مراجعه کنند می‌توانیم طی روزهای آینده همه 570 واحد تجاری آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو و کسبه آنها را در مجتمع "نور" اسکان دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی