مدیران خودروعصر اعتبار

سروری:

تکالیف سازمان‌ها در خصوص ایمنی ساختمان‌ها، بسیار پراکنده است

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکالیف سازمان‌ها در خصوص ایمنی ساختمان‌ها، بسیار پراکنده شده است، به همین دلیل باید در راستای ایمنی ساختمان ها اقدام کنیم.

تکالیف سازمان‌ها در خصوص ایمنی ساختمان‌ها، بسیار پراکنده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ناایمن بودن ساختمان‌هایی مانند پلاسکو در شهر تهران، اظهار داشت: مانند پلاسکو ساختمان‌های زیادی داریم که باید بر اساس یک برنامه‌ریزی در خصوص آن ها اقداماتی انجام شود.

    وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته فنی و حقوقی ، استنباط ما آن است که از لحاظ قانونی در شهر تهران حفره‌های جدی وجود دارد.

    رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تکالیف سازمان‌ها در خصوص ایمنی ساختمان‌ها، بسیار پراکنده تعریف شده است، گفت: ما هم اکنون 3 هزار واحد همانند پلاسکو در تهران داریم که اخطار ناایمنی دریافت کرده‌اند، به همین دلیل باید در راستای ایمنی ساختمان‌ها اقدام کنیم.

    سروری با بیان اینکه هر لحظه ممکن است برای این 3 هزار واحد اتفاقی رخ دهد، تصریح کرد: نباید فرصت و دقت را از دست بدهیم، به همین دلیل باید از طریق مرجع قانونی به موضوع ایمنی ورود پیدا کنیم.

    وی با بیان اینکه باید سیستم یک پارچه‌ی ایمنی در کشور ایجاد کنیم تا در مواقع بروز حادثه پاسخگو باشد، افزود: با این اقدام در جهت رفع خطر و از بین بردن آن یک عامل پاسخگو خواهیم داشت.

    رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در وضعیتی کنونی هر دستگاهی وظیفه خود را به دوش دیگری منتقل می‌کند، گفت: این فرافکنی‌ها باعث می‌شود که ما به یک سیستم ایمنی مطمئن دست پیدا نکنیم.

    سروری با بیان اینکه جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها مهم‌ترین معضلی است که وجود دارد، افزود: دستگاه‌ها مبتنی بر حفره‌های قانونی که وجود دارد، عمل می کنند، به همین دلیل باید این موارد را احصا کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو