مدیران خودروعصر اعتبار

ترکی خبر داد:

اختصاص بودجه ۱۷۰ میلیاردی برای نوسازی بیمارستان‌های شهرستان ری

عصر ساختمان- معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان به منظور نوسازی بیمارستان‌های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر انجام شده است.

اختصاص بودجه ۱۷۰ میلیاردی برای نوسازی بیمارستان‌های شهرستان ری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نعمت‌الله ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران در مراسم تجلیل از شهرستان ری که در سالن اجتماعات بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت: طی 3 سال خدمت دولت تدبیر و امید در بخش سیستم درمان پژوهش محور، شاهد رشد 21 درصدی نسبت به سنوات گذشته براساس رتبه‌بندی ملی در سطح تهران بوده ایم، در بخش طرح های تحقیقاتی رشد 4 برابری نسبت به سال های گذشته را دارا بودیم، همچنین در بخش شرکت‌های دانش بنیان، 14 شرکت تشکیل شده و 18 مرکز تحقیقاتی جدید نیز توسط مراکز درمانی راه اندازی شده است.

    وی در ادامه افزود: در بخش بهداشت و درمان و ارتقای کیفیت خدمات بستری نیز شاهد رشد رضایت مندی از سوی مراجعان بوده ایم.

    ترکی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید در 16 شهرستان استان تهران تصمیم به احداث 15 بیمارستان گرفته شد که از سال 95 کار احداث آن ها آغاز شد.

    معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: در شهر تهران بیمارستان‌های تخصصی مانند اورژانس روزبه، سینا، دانشکده پزشکی، پردیس بین‌المللی و غیره وجود دارد اما در شهرستان های پیرامون با وجود جمعیت 6 میلیون نفری نیز فاقد مراکز درمانی تخصصی هستیم که در این راستا در تمام شهرستان‌های پیرامونی از جمله قرچک، ورامین، ری و غیره نیز یک بیمارستان تخصصی در حال احداث است.

    وی با اشاره به اینکه بودجه 170 میلیارد تومان نوسازی بیمارستان‌های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تا پایان سال 96 بیمارستان‌های تخصصی در شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

    ترکی با بیان اینکه 8 میلیارد و 600 میلیون برای کمک به پایگاه امداد و نجات پرداخت شده است، افزود: در حوزه تقسیمات کشوری که شهرستان ری جزء تهران محسوب می‌شود یا به صورت شهرستانی مستقل به حساب می‌آید، برداشت‌های متفاوتی می‌شود که باید این موضوع پیگیری شود.

    معاون برنامه ریزی استانداری تهران خاطر نشان کرد: حق دورکاری این مراکز درمانی بررسی می شود و هر آن‌چه که به سایر شهرستان‌های استان تهران مانند اسلامشهر، قدس و غیره تعلق می گیرد نیز به تناسب آن به پرسنل درمانی شهرستان ری تعلق گیرد.

    وی در پایان گفت: تلاش می شود تا مجموعه 900 نفری پرسنل درمانی که در این شهرستان خدمت می کنند از امکاناتی همانند سایر شهرستان های استان تهران بهره مند شوند، از جمله پرداخت کارانه ICU که باید نسبت به دیگر شهرستان‌ها به این حوزه تعلق گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار