مدیران خودروعصر اعتبار

سهم دولت یازدهم ۴۳ درصد از واحد های مسکن مهر تکمیلی است

عصر ساختمان- قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی درمسکن مهر گفت: شمار واحدهای مسکن مهر بالغ بر دو میلیون و ۲۱۵ هزار دستگاه است که یک میلیون و ۷۷۴ هزار واحد آن افتتاح شده که سهم دولت یازدهم از خانه های تکمیلی و افتتاحیه به ۴۳ درصد رسید.

سهم دولت یازدهم ۴۳ درصد از واحد های مسکن مهر تکمیلی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه وشهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی افزود: شمار واحد های مسکن مهر که در دولت یازدهم به افتتاح رسید برابر با 765 هزار دستگاه است.
    آمارهای مزبور نشان می دهد که بیش از 80 درصد واحد های مسکن مهر تاکنون تکمیل شده که سهم دولت یازدهم به افزون بر 43 درصد رسیده است.
    اصغری مهرآبادی پیرامون افزایش تسهیلات مسکن مهر از 300 به 400 میلیون ریال اظهار داشت: افزایش تسهیلات بانکی واحدهای مسکن مهر، شامل تمام واحدهای نیمه‌ تمام موجود در سراسر کشور می شود که هنوز فروش اقساطی نشده‌اند.
    وی افزود: اجرای این مصوبه موجب می شود تا پروژه‌های باقی‌مانده سرعت گرفته و به زودی تکمیل ‌شوند و برای تأمین خدمات، محوطه‌سازی و آماده‌سازی سایت‌ها نیز باید تدبیر شود، این در حالی است که تاکنون هیچ مبلغی از یارانه های دولتی برای محوطه ‌سازی، آماده‌سازی و خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر، تخصیص نیافته است.
    به گفته این مقام مسئول، تلاش بر این است که با افزایش تسهیلات بانکی، عملیات مربوط به ساخت واحدهای باقی‌ مانده شهر جدید پردیس ( شرق استان تهران) تا 6 ماهه ابتدایی سال 96 به پایان برسد.
    مهرآبادی گفت: تمام دستگاه‌های ذیربط برای تأمین خدمات و اقدامات مربوط به آماده‌سازی و محوطه ‌سازی باید کمک خود را افزایش دهند و به منظور تکمیل این طرح تلاش کنند.
    مهرآبادی اضافه کرد: افزایش تسهیلات باعث افزایش نقدینگی مردم می‌شود و رشد تسهیلات، ارتباطی به افزایش قیمت واحدهای مسکونی مهر ندارد و وزارت راه و شهرسازی مخالف افزایش قیمت این خانه هاست.
    قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی درمسکن مهر یادآورشد: دیماه 92 و در دستورالعمل مربوطه بحث قیمت‌ خانه ها نهایی شده و هیچگونه افزایش مجدد قیمتی در مسکن مهر نخواهیم داشت.
    براساس طرح مسکن مهر دولت در نظر دارد دو میلیون و 215 هزار دستگاه مسکن مهر را برای متقاضیان در سطح کشور احداث و قرار است بخش زیادی از این واحدها تا پایان امسال تکمیل و بقیه در سال 96 به پایان برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو