مدیران خودروعصر اعتبار

در نشست خبری معاونت گردشگری بیان شد؛

گردشگری یک جریان زنده است

عصر ساختمان- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: سیاست‌های اخیر آمریکا هیچ حمایت بین‌المللی همراه ندارد.

گردشگری یک جریان زنده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حاضر در نشست خبری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رحمانی موحد در خصوص تاثیر سیاست‌های آمریکا روی گردشگری ایران گفت: ما همیشه در شرایط سخت هم تمرین و هم تجربه داشتیم و این موارد اخیر هیچ حمایت بین‌المللی همراه ندارد و نمی‌تواند استمرار داشته باشد.

    وی افزود: سیاست‌های اخیر آمریکا نمی‌تواند استمرار داشته باشد و تجربه نشان می‌دهد که این سیاست‌ها به شکست خواهد انجامید.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: جریان گردشگری بین المللی ایران مسیر خودش را باز کرده است و نمی‌تواند با سیاست‌های نابخردانه تحت تاثیر قرار بگیرد؛ زیرا گردشگری یک جریان زنده است و با این نگاه‌های منجمدگرا تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

    رحمانی موحد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در خصوص وضعیت توریست‌های آمریکایی هم باید بگویم بحث صدور روادید و ویزا در حوزه کاری وزارت خارجه است و تصمیم این وزارتخانه برای مسابقات جهانی کشتی نیز اعمال شد.

    وی ادامه داد: ما همیشه هماهنگی خوبی با وزارت خارجه داشتیم و همیشه برای کمک به روند کاری آنها کمک کرده‌ایم و در سال 1392 دولت کمیته‌ای را برای روند صدور روادید گردشگران شکل داد. ما باید با توجه به این موارد بهترین تصمیم را بگیریم.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: یکی از هدف‌گذاری‌هایی که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت گردشگری این سازمان در خصوص توسعه صنعت گردشگری تعریف کرده، برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته است که امروزه جای خودش را دارد. به عبارتی رزمایش و همایش مقتدرانه‌ای برای نمایش همه ابعاد صنعت گردشگری کشور است. دوره دهم این همایش با شعار «ایران را متفاوت ببینید» برگزار می‌شود و با این شعار تمرکز ما بر روی متنوع کردن مشارکت بخش خصوصی و برندسازی نمایشگاه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.

    رحمانی موحد افزود: خوشبختانه نمایشگاه روشنگری و صنایع وابسته در دهمین دوره خود از نظر کمی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته ارتقا پیدا کرده و در سالن 38 این نمایشگاه، استانها را به صورت منطقه‌ای معرفی خواهیم کرد.

    رحمانی موحد تصریح کرد: امروز من میتوانم این نوید را به شما بدهم که سیاست‌گذاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بر روی ریل اصلی و تخصصی خودش قرار گرفته و با توجه به تجربه کشورهای دیگر باید این نمایشگاه را از سطح منطقه ای به سمت سطح بین المللی سوق بدهیم.

    وی ادامه داد: رویدادهای زیادی را در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو