مدیران خودروعصر اعتبار

گزارش پلاسکو فردا در شورا;

تازه‌ترین واکنش‌ قالیباف درباره حادثه پلاسکو

عصر ساختمان- شهردار تهران در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس و مردم از شما خواسته‌اند که به عنوان شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو عذرخواهی کنید، گفت: من اجازه می‌خواهم از آنجایی که بحث پلاسکو ابعاد مختلفی دارد فردا که در شورای شهر برای ارائه گزارش حاضر می‌شوم به بررسی ابعاد مختلف بپردازم.

تازه‌ترین واکنش‌ قالیباف درباره حادثه پلاسکو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف صبح امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو هروی از خط 3 مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردا در جلسه شورای شهر فرصت خوبی است تا حادثه پلاسکو بررسی شود گفت: البته من درخواست کردم که جلسه علنی و با حضور خبرنگاران باشد.

    قالیباف با اعلام خبر افتتاح مجتمع پلازا در میدان ولیعصر گفت: این پلازای بزرگ شهری یکی از زیباترین مراکز خواهد بود که امیدواریم با افتتاح آن مردم بتوانند از بخش‌های مختلف آن استفاده کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود آلودگی هوا را جزو بحران‌های دائمی خواند و گفت: یکی از اولویت‌های حل مشکلات در تهران، حل آلودگی هوا است که شهرداری تهران طرحی را در راستای کاهش آلودگی هوا به دولت ارائه کرد و چندین جلسه نیز در این راستا برگزار کردیم.

    قالیباف با بیان اینکه دولت طرح شهرداری در راستای کاهش آلودگی هوا را پذیرفت اما مسئولیت اجرای آن را خود بر عهده گرفت گفت: پیشنهاد ما این بود از آنجایی که دولت باید بر روی آلودگی شهرهای دیگر تمرکز کند شهرداری تهران می‌تواند با همراهی سایر دستگاه‌ها مشکل آلودگی هوا را رفع کند اما دولت اجرای آن را بر عهده گرفت و شهرداری تهران آماده همکاری با دولت است.

    شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چرا آثار طرح کاهش آلودگی هوا در تهران دیده نمی‌شود با بیان اینکه دوستانمان در دولت باید پاسخ دهند چرا که مسئولیت اجرای طرح را پذیرفته‌اند گفت: در حال حاضر مشکل آلودگی هوا تنها معطوف به تهران نیست و مابقی کلانشهرها نیز با آن درگیرند.
    وی همچنین در مورد سرانجام سه خط مترو با بیان اینکه خط فرودگاه امام خمینی (ره) پیشرفت بالای 90 درصد داشته است گفت: خط 6 و 7 نیز حدود 88 درصد پیشرفت داشته‌اند و در سه الی چهار ماه آتی به طور کامل 100 کیلومتر مترو به بهره برداری می‌رسد و از آن پس با سرمایه گذاری در ساخت واگن سعی می‌کنیم تا سرفاصله رسیدن قطارها را به زیر سه دقیقه برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو