مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مسکن مهر پردیس:

غم‌های مسکن مهر را برای خود نگه می‌داریم تا مردم راحت زندگی کنند

عصر ساختمانوزیر راه چند روز مانده به جلسه بررسی استیضاحش از مسکن مهر پردیس بازدید کرد و با بیان این که یک ریال برای دیوار حائل پیش‌بینی نشده بود، گفت: غم ها را برای خود نگه می داریم و کارها را به اتمام می رسانیم که مردم عزیز زندگی راحت را آغاز کنند.

غم‌های مسکن مهر را برای خود نگه می‌داریم تا مردم راحت زندگی کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، عباس آخوندی دیروز از واحدهای در دست ساخت و رو به اتمام فازهای 5، 8، 9 و 11 مسکن مهر پردیس بازدید کرد.

    وی پس از این بازدید با بیان این‌که شاهد پیشرفت‌های خوبی در پروژه‌ها هستیم، اظهار کرد: وسعت جمعیت پذیری پردیس دو برابر کاشان و بسیاری از شهرهای بزرگ است و از این رو  انجام کارهای زیربنایی در اینگونه شهرها  سخت و دشوار است.

    وی با بیان این‌که برنامه ما علاوه بر ساخت، محله محوری است تا مردم در زمان ساکن شدن از خدماتی مانند مدرسه، آب، برق، گاز، مجتمع های تجاری، نانوایی،‌ آسفالت و ...برخوردار باشند، تصریح کرد:‌ساخت 37 باب مدرسه در دستور کار است که  6 باب آن تکمیل و مابقی در مرحله اتمام کار قرار دارند. تلاش می‌کنیم  محله ایرانشهر فاز 11 که دارای خدماتی مانند کلانتری، مجتمع تجاری، مدرسه و نانوایی است را تکمیل و تحویل دهیم.

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به این‌که امیدواریم با افزایش وام 30 میلیونی به 40 میلیون تومان کار مسکن مهر را به اتمام برسانیم از اولویت‌ قرار دادن پردیس به علت حجم بالای کار در طرح افزایش وام خبر داد و افزود: در پردیس دیوارهای حائلی به ارتفاع 17 متر داریم که حتی ریالی برای این کارها پیش بینی نشده بود، اما غم ها را برای خود نگه می داریم و کارها را به اتمام می رسانیم که مردم عزیز زندگی راحت را آغاز کنند.

    آخوندی افزود: تونل دسترسی به فاز 11 پیش بینی دیده نشده بود ولی جهت دسترسی به این فاز باید احداث می شد که بودجه ای هم برای آن در نظر نگرفته شده بود که از منابعی دیگر آن را انجام دادیم.

    به گزارش تسنیم،‌ قرار است هفته آینده جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس برگزار شود. این جلسه قرار بود یکشنبه 11 بهمن برگزار شود که وزیر راه و شهرسازی به دلیل عدم دعوت رسمی در آن شرکت نکرده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی