مدیران خودروعصر اعتبار

بهره برداری از ده ها طرح مسکن شهری عمران روستایی و محرومیت زدایی

عصر ساختمان- اداره کل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد:همزمان با سی وهشتمین بهارانقلاب،بهره برداری ازده ها طرح مسکن شهری،عمران روستایی و محرومیت زدایی در استان فارس آغاز می شود.

بهره برداری از ده ها طرح مسکن شهری عمران روستایی و محرومیت زدایی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا،مهندس عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال 16 طرح هادی روستایی در قالب طرح های بهسازی با صرف 18 میلیارد و 284 میلیون ریال اعتبار از محل منابع استانی ، ملی ، منابع بنیاد مسکن و سایر منابع به بهره برداری می رسد .
    مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه این طرح ها در هفت شهرستان استان فارس اجرا شده است گفت : پنج هزار و 572 خانواده روستایی با اجرای این طرح ها از مزایای خدمات آن که همان بهسازی محیط روستاها شامل زیرسازی،آسفالت معابر،جدولگذاری،محوطه سازی وتعریض پل خواهد بود بهره مند می شوند .
    به گفته زمانی در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 852 واحد مسکن شهری در قالب مسکن مهر و همچنین پروژه های مسکن شهری ویژه نیازمندان و افراد بی سرپناه خواهیم بود، این طرح ها در 28 شهرستان استان فارس ساخته شده و با سرمایه گذاری 621 میلیارد و 737 میلیون ریالی از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی 852 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد .
    مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اجرای طرح های ویژه مسکن روستایی و طرح های بازسازی مسکن روستایی را از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال دانست و گفت:با اجرای این طرح ها وسرمایه گذاری 2 هزار و 705 میلیارد و 100 میلیون ریالی از محل خودیاری اهالی روستاها و تسهیلات اعطایی، 9 هزار و 218 خانوار روستایی دارای خانه مقاوم با شرایط فنی شده اند.
    زمانی ادامه داد:همچنین با اجرای طرح های بازسازی مسکن روستایی در روستاهای استان فارس و سرمایه گذاری 78 میلیارد و 500 میلیون ریالی نیز از اعتبارات دولتی و خودیاری و مشارکت روستاییان بیش از 310 خانوار روستایی دیگرهم از مزایای این طرح ها بهره مند شده اند .
    مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت : در مجموع ره توشه بنیاد مسکن در سی و هشتمین بهار انقلاب اجرای طرح های عمرانی با سرمایه گذاری سه هزار 423میلیارد 621 میلیون ریالی است ، که در قالب ساخت مسکن روستایی شامل واحدهای بازسازی و یا مقاوم سازی شده در تمام روستاهای استان و در مقیاس 9هزار 528 واحد و همچنین ساخت مسکن شهری ومسکن مهر خودمالک در شهرهای زیر25هزارنفر جمیعت در قالب 852 واحد ارائه شده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار