مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح واحدهای مسکن مددجویی در بیله سوار مغان

عصر ساختمان- در سومین روز از دهه فجر طی آئینی چند واحد مسکن مددجویی در بیله سوار مغان افتتاح شد.

افتتاح واحدهای مسکن مددجویی در بیله سوار مغان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، فرماندار بیله سوار مغان روز پنجشنبه در این آیین گفت: امسال 9 مورد کمک به خرید مسکن مددجویی شهری با 250 میلیون ریال برای هر مسکن و چهار مورد تکمیل و احداث مسکن نیمه تمام روستایی برای مددجویان برای هر مسکن 150 میلیون ریال اختصاص یافته است.
    آرام حلیم افزود: امروز یک باب خانه مددجویی در شهر جعفرآباد با 850 میلیون ریال به بهره برداری رسید که 250 میلیون ریال از طریق کمک کمیته امداد بخش جعفرآباد کمک شده و مابقی واحدها هم به زودی افتتاح می شود.
    ابرینی ، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیله سوار نیز در این آیین گفت: یک هزار و 219 خانوار با دو هزار و 284 مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که 6 میلیارد و 342میلیون ریال در 9 ماه امسال مستمری برای آنها پرداخت شده است.
    وی افزود: 56 مددجو زیرپوشش بیمه شده طرح های اشتغالی هستند و 980 میلیون ریال هم برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان پرداخت شد.
    او اظهار کرد: 218 دانش آموز و 30 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.
    وی گفت: امسال 70 فقره تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج با یک میلیارد و 609 میلیون ریال برای افراد ارائه شده و حدود 2 هزار نفر نیز از خدمات مشاوره ای و راهنمایی و خدمات آموزش خانواده و اردوها بهره مند شده اند.
    وی افزود: در سال جاری 461 نفر از خدمات کانون های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند شده اند و 790 میلیون ریال نیز در این حوزه هزینه شده و یک میلیارد و 474 میلیون ریال برای حمایت از ایتام زیرپوشش توسط کمیته ارائه شده است.
    او گفت: در مجموع 2 میلیارد و 800 میلیون ریال امسال برای کمک به مسکن مددجویی در شهرستان بیله سوار از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) بیله سوار اختصاص یافته و هزینه شده است.
    بیله سوار مغان در شمال اردبیل قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار