مدیران خودروعصر اعتبار

بهره برداری از ۶طرح گردشگری در مازندران دهه فجر امسال

عصر ساختمان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : دهه فجر امسال ۶ طرح گردشگری در این استان به بهره برداری می رسد .

بهره برداری از ۶طرح گردشگری در مازندران دهه فجر امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، دلاور بزرگ نیا افزود : برای اجرای این طرح ها 730 میلیارد ریال هزینه شده است .
    وی محل تامین این میزان هزینه برای اجرای طرح ها را تسهیلات استانی ، ملی و سرمایه بخش خصوصی اعلام کرد .
    مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : مجتمع گردشگری ادهم در چپکرود جویبار ، واحد پذیرایی و رستوران چند منظوره مهرگان در مهدشت ساری ، هتل المپیک آمل ، هتل پارسیان چالوس و مرغ سوخاری ساری ازجمله طرح هایی هستند که با بهره برداری آنها به فضای مراکز اقامتی و پذیرایی مازندران افزوده می شود .
    وی ادامه داد : در 3 سال اخیر با ایجاد بیش از 200 خانه مسافر در مازندران ، ظرفیت جدید و نو تاسیسات اقامتی فراهم شده است .
    بزرگ نیا با اشاره به وجود و فعالیت بیش از 800 واحد پذیرایی و اقامتی در مازندران ، گفت : بیش از 300 واحد از این مراکز در 3 سال اخیر ایجاد شد .
    سازمان میراث فرهنگی تاسیسات اقامتی را شامل هتل ، متل ،هتل آپارتمان ، کمپینگ ، مهمانپذیر ، خانه مسافر و اقامتگاه های بومگردی می داند .
    بیش از 700 هزار نفر شب اقامت ظرفیت مراکز رسمی و غیر رسمی اقامتی استان مازندران است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی