مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی:

۷ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال تحویل متقاضیان آذربایجان غربی می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی گفت: تا پایان هفته ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی افتتاح و تا پایان سال نیز ۷ هزار واحد تحویل مردم استان می‌شود.

۷ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال تحویل متقاضیان آذربایجان غربی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، صبح امروز داریوش نصر در نشست خبری مدیران کل شورای حمل و نقل آذربایجان‌غربی که در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات ارومیه برگزار شد با اشاره به پروژه‌های دهه فجر امسال اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی در دهه فجر 25 پروژه به ارزش 500 میلیارد ریال افتتاح می‌کند.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در رابطه با آخرین وضعیت راه آهن مراغه به ارومیه بیان کرد: خط راه آهن نقده به طور کامل تمام شده است و ایستگاه نقده با صرف اعتبار 500 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

    وی گفت: پس از برطرف شدن مشکل راه بند محور نقده_محمدیار، ریل‌گذاری از سمت نقده به ارومیه آغاز می‌شود که از 70 کیلومتر مسیر راه‌آهن نقده به ارومیه 15 کیلومتر از سمت نقده و 15 کیلومتر از سمت ارومیه آماده ریل‌گذاری است و چنانچه شرایط آب و هوایی مساعد باشد در بهار سال آینده صدای سوت قطار در ارومیه شنیده می‌شود.

    نصر در رابطه با آزاد راه ارومیه_تبریز افزود: با وجود تلاش برای آماده‌سازی 15 کیلومتر باقی مانده این آزاد راه تا دهه فجر به سبب بارش برف نتوانستیم این پروژه را به اتمام برسانیم و قطعه 3 نیز کلنگ‌زنی شده و تونل این پروژه شروع به حفاری شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: اعتبارات خوبی در سطح ملی از خزانه دریافت شده است که تا به امروز 20 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و 101 میلیارد تومان از اعتبارات ملی اخذ شده است.

    وی با اشاره به رتبه آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی تصریح کرد: از لحاظ طول راه‌های استانی در رتبه 10 کشوری و در آزادراه‌ها و بزرگ راه‌ها با 320 کیلومتر رتبه 22 کشور قرار گرفته‌ایم و از لحاظ راه‌های شریانی رتبه 14 کشور هستیم.

    نصر با اشاره به رفع مشکل 15 نقطه حادثه‌خیز در استان بیان کرد: به عنوان کمیسیون ایمنی 45 نقطه حادثه‌خیز را شناسایی کرده‌ایم و با کمک پلیس راهور توانسته‌ایم مشکل 15 نقطه از این تعداد را با اعتبارات استانی برطرف کنیم و بقیه نقاط نیز نیازمند اعتبارات ملی و میلیاردی است.

    مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به مسکن مهر افزود: بخش عمده‌ای از 41 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان را توانستیم به پایان برسانیم و کل پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 84 درصد برخوردار است و مشکل اصلی این پروژه مربوط به زیرساخت‌ها و خدمات است.

    وی اظهار داشت: حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تا پایان هفته 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده و تا پایان امسال نیز 7 هزار واحد تحویل مردم آذربایجان غربی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو