مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل بانک مسکن:

تامین مالی یک سوم واحدهای مسکونی ایران توسط بانک مسکن

عصر ساختمان- از ۲۱ میلیون واحد مسکونی موجود در کشور، حدود یک سوم آن‌ها از سوی بانک مسکن تامین مالی شده و این از افتخارات بانک مسکن به شمار می‌رود.

تامین مالی یک سوم واحدهای مسکونی ایران توسط بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمد هاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با استاندار خوزستان با بیان این مطلب اظهارکرد: بانک مسکن یک بانک تخصصی و توسعه‌ای است که از نظر مانده تسهیلات پرداختی، بزرگ‌ترین بانک کشور به شمار می‌رود. این بانک 80 سال سابقه فعالیت در زمینه بانکداری را در کارنامه خود ثبت کرده و هدف آن خانه‌دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه است به گونه‌ای که از 21 میلیون واحد مسکونی موجود در کشور، حدود یک سوم آن‌ها از سوی بانک مسکن تامین مالی شده است.

    بت شکن افزود: هم‌اکنون بانک مسکن کمترین نرخ سود و طولانی‌مدت بازپرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن را به مشتریان خود عرضه می‌کند و این موضوع به عنوان یک دستاورد از سوی دکتر روحانی رئیس‌جمهور در هفته دولت امسال مطرح شد. از سوی دیگر، بانک مسکن به علت داشتن ارتباط مستقیم با بدنه جامعه، کمترین میزان مطالبات معوق را دارد و در بین سایر بانک‌ها در این خصوص شاخص است.
    مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه این بانک در خوزستان نیز جایگاه نخست پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: حدود 185 درصد کل سپرده‌های موجود در شعب بانک مسکن خوزستان را در همین استان و برای خانه‌دار کردن مردم، به صورت تسهیلات پرداخت کرده‌ایم و این به دلیل جایگاه ارزشمند خوزستان و مردم آن نزد ما است.

    بت شکن تصریح‌کرد: مانده تسهیلات بانک مسکن در خوزستان، 66 هزار میلیارد تومان است که بانک بعدی در استان تنها سه هزار میلیارد تومان مانده تسهیلات دارد و این امر نشان از تلاش بی‌وقفه کارکنان این بانک برای پرداخت تسهیلات و خانه‌دار کردن اقشار ضیف و متوسط جامعه دارد.

    وی با اشاره به سه هدف مهم بانک مسکن در کشور گفت: به سرانجام رساندن طرح‌های مسکن مهر و فروش اقساطی کردن واحدهای آن‌ها، احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده و تامین مالی اقشار متوسط و ضعیف جامعه برای خانه‌دار شدن از اهداف جدی بانک مسکن به شمار می‌روند که با جدیت در تلاش برای عملیاتی کردن آن‌ها هستیم.

    بت شکن، تک نرخی‌شدن تسهیلات خرید و ساخت مسکن بعد از 266 سال را از دستاوردهای درخشان این بانک در مدت اخیر عنوان کرد و گفت: افزایش تسهیلات مسکن و در عین حال کاهش نرخ آن، رویای خانه‌دار شدن اغلب مردم را به واقعیت تبدیل کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو