مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۱۲ تهران:

مجتمع های تجاری همسایه پلاسکو، برای فعالیت باید مجوز بگیرند

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۲ تهران از ایمن سازی اطراف ساختمان مخروبه پلاسکو خبرداد و گفت: امروز معبر چهارراه جمهوری برای تردد شهروندان و خودروها باز می شود.

مجتمع های تجاری همسایه پلاسکو، برای فعالیت باید مجوز بگیرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، عابد ملکی گفت: بعد از10 روز تلاش مستمر شهرداری تهران، نیروی انتظامی، هلال احمر و سازمان های امدادرسان شب گذشته به طور کامل آواربرداری و تخلیه نخاله ها از محل ساختمان پلاسکو انجام شد و شهرداری منطقه اقدامات مربوط به ایمن سازی و ساخت دیوار در مقابل ساختمان پلاسکو را به اتمام رساند.

    وی ادامه داد: اقدامات مربوط به صاف کردن کف خیابان، بتن ریزی جهت استحکام معبر در محدوده ساختمان پلاسکو و در نهایت ساخت دیوار چهارمتری در مقابل مخروبه ساختمان پلاسکو بعد از اتمام عملیات آواربرداری به سرعت توسط معاونت فنی عمران و خدمات شهری منطقه انجام شد.

    به گفته شهردار منطقه 12 در مجموع بیش از 200 نفر از نیروهای خدمات شهری و عمرانی کار بتن ریزی و پاکیزه کردن محدوده پلاسکو را در این محدوده انجام و به اتمام رساندند.

    وی با اشاره به تعیین تکلیف ساختمان های مجاور پلاسکو بیان کرد: ادامه فعالیت ساختمان های مجاور پلاسکو مانند پاساژ صمصام (کویتی ها) و... نیز منوط به تایید سازمان نظام مهندسی و دستگاه قضایی مبنی بر بی خطر بودن این بناها خواهد بود و مالکان این املاک باید منتظر دستورات لازم از مقامات تصمیم گیر باشند.

    ملکی با اشاره به همکاری همه جانبه شهرداری منطقه 12 با کسبه پاساژ پلاسکو و مجتمع های تجاری مجاور تاکید کرد: شهرداری منطقه 12 تمام همکاری های لازم با کسبه پلاسکو در خصوص راه اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی و همچنین با مالکان و بهره برداران پاساژ پلاسکو و مجتمع های تجاری اطراف در خصوص صدور مجوزهای لازم جهت تخریب و نوسازی املاک آسیب دیده را انجام خواهد داد.

    به گفته وی تصمیمات لازم برای ادامه فعالیت پاساژ و مغازه های اطراف پلاسکو در هفته جاری توسط مقامات مسئول اتخاذ و اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی